Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Atskleidė du blogiausius keleivių įpročius: jei save atpažįstate, turėtumėte susigėsti

Kelionės yra būtina žmogaus išsilavinimo dalis. Tačiau ir keliauti reikia mokėti. Buvusi skrydžių palydovė Shawn Kathleen atskleidė dvi erzinančias ir labai dažnai pasitaikančias keliautojų nuodėmes – lėktuve taip geriau nesielkite.
Lėktuvas
Lėktuvas / 123rf.com nuotr.
Temos: 2 Skrydžiai Kojinės

Shawn Kathleen yra populiaraus „Instagram“ puslapio „Passenger Shaming“ autorė. Kathleen ilgus metus dirbo skrydžių palydove, todėl susidūrė su įvairiais keleiviais. Tarp jų tikrai buvo ir apsvaigusių, ir agresyvių, ir piktybiškų žmonių, tačiau jie yra reti. Kur kas dažniau pasitaiko du labai nemalonūs keleivių tipai – kiekviename lėktuve jų yra bent keli.

1. Tie, kurie nusiauna batus ir nusimauna kojines

Jei neužsisakėte atskiro kambario aukščiausios klasės „Airbus A380“ salone, jūsų kojinės visada turi išlikti ant jūsų pėdų. Įsidėmėkite tai ir papasakokite kitiems. Jūsų pėdos lėktuve niekada negali būti nuogos – paprasta ir aiški taisyklė. Tiesą sakant, jei nesate tikri savo kojinių švara, nenusiaukite ir batų.

Šį punktą dar galima išplėsti. Niekada nekelkite kojų ant kitų keleivių sėdynių ar ranktūrių. Apskritai, jei tik galite, nelieskite sėdynės, ant kurios sėdi kitas keleivis – praeidami nejudinkite atlošų, paskubėkite įsikibti prasidėjus turbulencijai ir, žinoma, nekiškite savo pėdų į tarpą tarp svetimų sėdynių.

2. Tie, kurie nekreipia dėmesio į įgulos narius

Ar esate pastebėję, kad kai kurie keleiviai neatsako į skrydžių palydovų pasisveikinimą ir geros kelionės palinkėjimą? Jie nepadėkoja, kai jiems atnešamas maistas, jie neištiesia savo padėklo su šiukšlėmis, kad jį būtų lengviau paimti, jie ne iš karto paklauso skrydžių palydovų nurodymų. Tokių keleivių yra kiekviename lėktuve ir jų nekenčia visi.

Skrydžių palydovų darbas ir taip nėra lengvas. Jie nekalti, jei lėktuvas vėluoja ar salone verkia pirmą kartą skrendantis kūdikis. Įgula nėra lėktuvo dalis – tai yra tokie pat žmonės kaip ir jūs, todėl turite jiems rodyti pagarbą. Juk tai yra žmonės, kurie užtikrina jūsų patogumą ir saugumą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?