Antradienį Matthew Harrisas tviteryje pasidalijo nuotrauka, kurioje – moteris lėktuve sėdinti kėdėje be atlošo. „Kaip tai yra leidžiama“, – piktinosi jis.
Nuotrauka greitai susilaukė ne tik kitų internautų, bet ir žiniasklaidos dėmesio. Kaip įmanoma, kad keleivis skrydžio metu turi sėdėti sėdynėje be atlošo? Tik paaiškėjo, kad taip nebuvo, nors „EasyJet“ ir prastai suvaldė bekylantį skandalą.
Pasirodžius nuotraukai, „EasyJet“ tviterio paskyros administratorius M.Harriso paprašė daugiau informacijos apie skrydį ir pašalinti nuotrauką. Toks prašymas dėl fotografijos sukėlė tik dar daugiau aistrų. Oro linijos buvo kalamos prie kryžiaus ir dėl kėdės, ir dėl bandymo nuslėpti tokią situaciją.
Nors toks prašymas išties yra prastas viešųjų ryšių žingsnis, tačiau netrukus paaiškėjo, kad pats skandalas kilo be priežasties.
„EasyJet“ paaiškino, kad iš tiesų orlaivyje buvo kelios sulūžusios kėdės, tačiau jos nebuvo paskirtos keleiviams. Nuotraukoje užfiksuotai moteriai nebuvo leidžiama ten sėdėti, juo labiau – taip skristi. Tą po kelių valandų, jau įsisukus skandalui, pripažino ir pats M.Harrisas.
Po trijų valandų jis parašė, kad nors moteriai ir buvo paskirta ši vieta, sulipus keleiviams ji buvo pasodinta į kitą. „Neaišku, kas būtų buvę, jeigu skrydis būtų buvęs pilnas. Mano partneris(-ė) padarė nuotrauką“, – pridūrė jis.
Tad ne, net ir pigių skrydžių avialinijos keleivių neskraidina kėdėse su nulūžusiais atlošais.