Augant nuostoliams, tarp keliautojų populiarėja bagažo draudimas

Kelionės draudimą įsigyjantys lietuviai noriau draudžia ir bagažą, rodo „Seesam Insurance“ Lietuvos filialo elektroninės parduotuvės duomenys. Kompanija skelbia šiemet, lyginant su praėjusiais metais, internetu pardavusi 76 proc. daugiau polisų su bagažo draudimo rizika. Tuo tarpu dėl vėluojančio, sugadinto ar prarasto bagažo patirta vidutinė žala šiemet išaugo ketvirtadaliu ir siekia 750 litų.
Lagaminas
Lagaminas / Fotolia nuotr.

„Vis daugiau keliautojų išvykas planuoja savarankiškai, be kelionių organizatorių pagalbos. Taigi užsakinėdami kelionės draudimą, klientai patys gali įvertinti žalos bagažui riziką ir galimus nuostolius,“ – sako draudimo bendrovės „Seesam“ Asmens draudimų grupės plėtros vadovė Natalija Misėkienė. Jos teigimu, augančiam bagažo draudimo populiarumui įtakos taip pat turi karti aplinkinių patirtis bei dažnos istorijos apie sugadintus ar prarastus asmeninius daiktus.

„Vienas mūsų klientas Brazilijoje buvo apiplėštas gatvėje ir patyrė 3500 litų nuostolį, kito kliento bagažas Naujojoje Zelandijoje buvo pavogtas tiesiog iš viešbučio kambario. Pasitaiko ir ne tokių nuostolingų, tačiau didelių nepatogumų sukeliančių situacijų. Neseniai vienos šeimos atostogas Sicilijoje sugadino dvi savaites vėlavęs bagažas, kuris į šią salą atvyko atostogoms jau pasibaigus. Kitu atveju, su kūdikiu į Ispaniją atvykusiai šeimai teko skubiai pirkti naują vežimėlį, nes jų turėtasis dingo bagažo skyriuje,“ – pasakoja N.Misėkienė.

„Seesam“ duomenimis, dažniausiai keliautojai kenčia dėl vėluojančio bagažo – tokie atvejai sudaro daugiau nei pusę visų kelionės draudimo žalų. Vėluojant bagažui, klientai patiria 500 litų vidutinį nuostolį – tai išlaidos, skirtos įsigyti būtinosios paskirties daiktams. Turto sugadinimo atvejai sudaro daugiau nei penktadalį visų žalų bagažui ir vidutiniškai kainuoja 400 litų. Daugiausia nuostolių keliautojams pridaro dingęs bagažas – tokiais atvejais vidutinė žala siekia 2900 litų.

„Seesam“ bagažo draudimas galioja ne tik skrydžio metu, bet ir visos apdraustos kelionės laikotarpiu. Jis apsaugo nuo nuostolių dėl bagažo vėlavimo, sugadinimo ar praradimo tiek jį transportuojant, tiek viešbutyje ar kitose vietose. Bagažui vėluojant daugiau nei šešias valandas, kompensuojamos iki 175 eurų būtinosios paskirties daiktų įsigijimo išlaidos. Jei bagažas kelionės metu sugadinamas, kompensuojamos iki 500 eurų išlaidos lagamino remontui ar naujo lagamino įsigijimui. Tuo tarpu dėl vežėjų kaltės ar trečiųjų asmenų neteisėtų veiksmų bagažo netekę keliautojai gali tikėtis iki 1000 eurų kompensacijos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų