„Baltic Connecting“ neabejotinai yra svarbiausias ir didžiausias turizmo verslo renginys Baltijos šalyse, rašoma pranešime spaudai. Jo metu Lietuvos, Latvijos ir Estijos turizmo verslas labai profesionaliai ir išsamiai tolimųjų rinkų kelionių organizatoriams pristatė turizmo paslaugas, naujienas, apgyvendinimo galimybes naujose apgyvendinimo įstaigose. Šiuo metu išgyvename tikrą turistų iš Kinijos, Japonijos, Pietų Korėjos ir JAV proveržį, tad turime išties didelį poreikį investuoti į naujus ilgalaikius verslo santykius bei išnaudoti turistinį Baltijos regiono potencialą“, – teigė ūkio viceministras Gediminas Miškinis, atidarydamas „Baltic Connecting“ Kontaktų mugę.
Tarptautinėje turizmo verslo misijoje dalyvavo apie 60 kelionių organizatorių iš tolimųjų rinkų. Turizmo departamentas, kaip šių metų renginio šeimininkas, jų sutikimui paruošė siurprizą. Po ekskursijos po Vilnių visus pakvietė į Nacionalinę dailės galeriją, kurioje žinoma menininkė Jolita Vaitkutė pristatė specialiai renginiui sukurtą valgomą instaliaciją – lėktuvą iš šokolado, morengų ir kitų saldumynų.
Darydamos šalių prezentacijas, Lietuva, Latvija ir Estija tolimųjų rinkų kelionių organizatorius taip pat pabandė nustebinti ir sudominti Baltijos regiono turizmo galimybėmis. Latvių šefas šalies prezentacijos metu su skystu azotu gamino pomidorų ledus, kuriuos pakvietė degustuoti.
Estai, anonsuodami 2019 m. įvyksiančią Dainų šventę, pranešimo metu išsiuntė visiems renginio dalyviams e-bilietus į ją. O Lietuva buvo pristatyta per skirtingas jusles, pavyzdžiui, šalies aromatą, naująjį video ir net interaktyvų grupės „Subtilu Z“ pasirodymą, kurio metu visi galėjo išbandyti lietuviškus tradicinius muzikos instrumentus ir tapti orkestro dalimi.
„Baltic Connecting“ renginių tradicija – galimybė turizmo verslui jungtis į tikslinių rinkų tinklą ir megzti gyvus kontaktus, o rezultatas dažnu atveju priklauso nuo partnerio pasiryžimo pridėti naują Baltijos šalių kryptį į savo kelionių katalogą. Šių metų „Baltic Connecting“ renginys buvo išskirtinis atvykusių Kinijos, Japonijos, Pietų Korėjos ir JAV atstovų gausa bei įsitraukimu, viso per dieną teko pabendrauti su 34 užsienio įmonių atstovais.
Ypatingą susidomėjimą kelionių paslaugomis rodė Kinijos kelionių turizmo atstovai, tačiau kartu jie pripažino, kad Baltijos šalys dar nėra gerai žinomos jų rinkoje, todėl laukia didelis abipusis darbas – skleisti žinią apie mūsų gražų kraštą ir šviesti keliautojus, kad esame nuostabi atostogų kryptis“, – teigia vieno didžiausių Lietuvoje kelionių organizatoriaus „Baltic Tours“ atstovė Rasa Levickaitė.
Pasak viešbučio „Pacai“ atstovo Donato Mekionio, pristačiusio viešbutį tolimųjų rinkų turizmo verslui, renginys buvo naudingas: „Šalys ir partneriai tikrai perspektyvūs, ir pasiekti klientą ypač tų krypčių yra gan sudėtinga. Laikas parodys bendradarbiavimo galimybes, pirminis susidomėjimas yra labai didelis“.