Liepos–rugsėjo mėnesiais agentūros „Keliauk Lietuvoje“ atliktas šalies turistinių objektų infrastruktūros vertinimas rodo, kad daugelyje objektų, kaip ir anksčiau, lankytojams nepritaikytos darbo valandos, neaiškus jų ženklinimas, neatsižvelgiama į judėjimo negalią turinčius lankytojus, viešųjų tualetų stoka arba prasta jų būklė.
Turizmo rūmų prezidentė Žydrė Gavelienė sako, kad Lietuvoje nėra vieningos šalies turizmo strategijos, kuri aiškiai įvardintų reikalavimus turizmo objektams ir nurodytų, kas ir kaip juos turėtų vykdyti.
„Visų pirma už tai atsakingas yra tas, kas kuruoja Lietuvos turizmo strategiją, iš kurios turi būti žinoma – kokius mes taikome reikalavimus tam tikriems objektams. Tada įsijungia operatorius, kuris prižiūri objektą, kuris turi turėti planą. Trečias dalykas – turi įsijungti „Keliauk Lietuvoje“, kuri turi reklamuoti visus objektus su tinkama informacija“, – BNS kalbėjo Ž.Gavelienė.