„EasyJet“ keleiviai liko pasipiktinę po to, kai oro linijų bendrovė buvo priversta atšaukti skrydį, nes keleivis tuštinosi ant tualeto grindų, todėl jie įstrigo Tenerifėje.
Atšaukto skrydžio pilotas kreipėsi į keleivius, kurie laukė pakilimo iš Tenerifės į Londono Gatviko oro uostą, ir patarė jiems pasirūpinti viešbučiais nakvynei, nes lėktuvas nebekils. Iš pradžių lėktuvas turėjo išskristi 20.05 val. vakaro, tačiau, kaip pranešama, prieš incidentą jis buvo atidėtas kelioms valandoms.
Internete pasirodė incidento įrašas, kuriame girdėti, kaip pilotas sako: „... gana linksma tuštintis priekiniame tualete, todėl dabar liksime nakvoti čia, dabar visus išlaipinsime... ir susiorganizuosime viešbučius, o rytoj ryte skrisime atgal“.
Buvo tikimasi, kad įstrigę keleiviai kitą dieną 15.00 val. išskris kitu lėktuvu. Tačiau „EasyJet“ nurodė, kad toje vietovėje negalėjo rasti viešbučio kambarių visiems nukentėjusiems keleiviams, teigiama oro linijų bendrovės interneto svetainėje paskelbtame pranešime.
Jame buvo rašoma: „Dėl itin didelės paklausos, deja, negalime rasti viešbučio kambarių šioje vietovėje. Jei jums reikia viešbučio kambario, juo galite pasirūpinti patys, mes kompensuosime jums pagrįstos kainos kambario, maitinimo, kelionės į viešbutį ir atgal išlaidas. Tokiu atveju prašome ieškoti apgyvendinimo įstaigos, kuri būtų maždaug trijų žvaigždučių ar lygiavertės kategorijos“.
„EasyJet“ nurodė, kad toje vietovėje negalėjo rasti viešbučio kambarių visiems nukentėjusiems keleiviams.
Tačiau poilsiautojai dėl susidariusios situacijos liko įsiutę ir savo nusivylimu ėmė dalytis „X“, anksčiau žinomu kaip „Twitter“. Vienas vartotojas rašė: „Tikrai gerai, kad „EasyJet“ atidėjo skrydį 3,5 valandos, nes su niekuo nesusisiekė, o paskui nusprendė jį visai atšaukti, nes kažkas išsituštino ant tualeto grindų“.
Kitas pridūrė: „Taigi, mums buvo pateiktas pasiteisinimas dėl tualeto, kuriame buvo tuštinamasi, kaip atšaukiamo skrydžio priežastis?! „EasyJet“, tai nepriimtina! Jūsų klientų aptarnavimas yra siaubingas. 100 keleivių liko įstrigę oro uosto terminale! Darykite ką nors!“
„EasyJet“ išplatino pareiškimą, kuriame teigiama, kad padarė viską, kas įmanoma, kad keleiviai patirtų kuo mažiau trikdžių.
„EasyJet“ išplatino pareiškimą, kuriame teigiama, kad padarė viską, kas įmanoma.
Atstovas spaudai sakė: „EasyJet“ gali patvirtinti, kad skrydis EZY8054 iš Tenerifės į Londono Gatviko oro uostą vakar vakare buvo atidėtas, nes reikėjo papildomai išvalyti lėktuvą.
Padarėme viską, kas įmanoma, kad sumažintume trukdžių poveikį mūsų klientams, suteikėme apgyvendinimą viešbutyje ir maitinimą. Mūsų klientų ir įgulos saugumas ir gerovė yra svarbiausias „EasyJet“ prioritetas, ir nors tai nuo mūsų nepriklausė, norėtume atsiprašyti klientų už patirtus nepatogumus.“