„Jeigu teismas sutiks su mūsų ieškiniu, „Ryanair“ mokės baudą už kiekvieną naują konstatuojamo pažeidimo dieną, – televizijos kanalui RTBF sakė vicepremjeras. – Tokio didelio masto skrydžių atšaukimas, kaip padarė „Ryanair“, yra nepriimtinas. Mano tarnybos išsiaiškino, ar „Ryanair“ laikosi visų savo įsipareigojimų. Jie konstatavo trūkumą profesionalizmo, kurio privalo turėti bet kurį kompanija, verta tokio vardo.“
„Be to, kompanija bendrauja su savo klientais, kalbančiais prancūzų ir olandų kalbomis, tik anglų kalba. Todėl klientai negauna adekvačios informacijos apie savo teises, kai atšaukiami skrydžiai“, – sakė K. Peetersas.
Atsižvelgdamas į tai jis pateikė ieškinį „Ryanair“, kas leis bauduoti kompaniją, jeigu tokia praktika bus tęsiama. „Visgi tikiuosi, kad to nereikės imtis, ir kad „Ryanair“ visiškai laikysis dabartinių taisyklių“, – sakė Belgijos vicepremjeras.
Kaip žinoma, „Ryanair“ praėjusią savaitę pranešė, kad nuo lapkričio iki kovo atšauks 18 tūkst. skrydžių. Rugsėjį ir spalį kompanija ketina atšaukti 2100 skrydžių.