Šių priemonių buvo imtasi po sekmadienį netoli Adis Abebos įvykusios oro bendrovės „Ethiopian Airlines“ orlaivio „Boeing-737 MAX 8“ katastrofos, pareikalavusios 157 žmonių gyvybių. Pernai spalį to paties modelio lėktuvas, priklausęs bendrovei „Lion Air“ sudužo Indonezijoje; žuvo 189 žmonės.
„Kas priims lėktuvus, kurių negalima naudoti?“ – pareiškė žurnalistams vienas iš šaltinių, prašęs neskelbti jo vardo.
„Boeing“ gamina po 52 orlaivius per mėnesį, tačiau šaltiniai tiksliai nenurodė, kiek iš jų priklauso „Boeing 737 MAX“ grupei.
Europos avialinijų, kurios laukia šių lėktuvų, sąrašą galite rasti čia. Daugiausiai jų laukia „Ryanair“ – yra užsakiusi net 135. Bendrovės vadovas Michaelis O'Leary teigė, kad užsakymo kol kas neketinama atšaukti – bus laukiama tyrimo dėl šių lėktuvų saugumo išvadų.
Tačiau šaltiniai pažymėjo, kad bendrovė toliau gamina šio modelio orlaivius prie Sietlo veikiančioje gamykloje ir planuoja nuo birželio didinti jų gamybą.
Gamintojai paprastai stengiasi nestabdyti gamybos, nes dėl to sutrinka tiekimo grandinė ir gali strigti gamybos procesas.