Bendrovės „Boooking.com“ įsipareigojimai įsigaliojo visoje Europos ekonominėje erdvėje ir turėtų galioti ne mažiau nei penkerius metus.
„Booking.com“ sprendimas laikytis sąžiningos konkurencijos principų yra svarbus ir Lietuvos vartotojams, viešbučiams bei viešbučių užsakymo internetu sistemų operatoriams − apie 70 proc. viešbučių kambarių daugelyje ES šalių užsakomi per įvairias internetines platformas.
Kas pasikeitė patvirtinus „Booking.com“ įsipareigojimus?
Dabar visiems viešbučiams leidžiama siūlyti žemesnes kainas kitoms internetinėms kelionių agentūroms (angl. Open Travel Alliance), taip pat siūlyti vartotojams žemesnes kainas ne tik internetinėmis informacijos sklaidos priemonėmis, bet ir telefonu, viešbučio registratūroje, trumposiomis žinutėmis, mobiliomis programėlėmis (WhatsApp, Messenger, t.t.), organizuojant rinkodaros kampanijas el. paštu.
Kaip skelbiama Autorité de la concurrence, nuo liepos 1 d. viešbučiai gali siūlyti ir mažesnes kainas, nei nurodyta viešuose informacijos šaltiniuose internete, viešai skelbti, kad viešbučiai taiko patrauklias kainas ir tiesiogiai, ir per įvairias lojalumo programas. Jie gali ir kitoms internetinėms kelionių agentūroms pasiūlyti rezervuoti kambarius palankiomis komercinėmis sąlygomis.
Nauja tvarka leidžia viešbučių vadovams sudaryti galimybes ir per kitas internetinių kelionių agentūras parduoti didesnį kambarių skaičių arba rezervuoti teisę savarankiškai taikyti nuolaidas tam tikrą laikotarpį, taip pat nuolaidas pirmiausiai siūlyti buvusiems viešbučio arba viešbučių grupės, kuriai priklauso viešbutis, klientams.
Gavus Booking.com sutikimą, galima ir siūlyti žemesnes kainas lojalumo programų dalyviams.
Iki šiol viso to viešbučiai negalėjo daryti – šias galimybes buvo apribojusi Booking.com.