Booking.com nebegalės diskriminuoti viešbučių

Nuo liepos viešbučių, apartamentų ir kitų laikino apgyvendinimo įstaigų išankstinio rezervavimo sistema „Booking.com“ įsipareigojo neriboti konkurencijos viešbučių užsakymo internetu rinkoje. Bendrovė šiuos įsipareigojimus prisiėmė po to, kai Prancūzijos, Italijos ir Švedijos konkurencijos priežiūros institucijos pradėjo tyrimus, susijusius su galimais pažeidimais, ribojusiais viešbučių galimybes savarankiškai taikyti lanksčią kainodarą.
Apgyvendinimo paslaugų rezervacijos sistema „Booking.com“
„Boooking.com“

Bendrovės „Boooking.com“ įsipareigojimai įsigaliojo visoje Europos ekonominėje erdvėje ir turėtų galioti ne mažiau nei penkerius metus.

„Booking.com“ sprendimas laikytis sąžiningos konkurencijos principų yra svarbus ir Lietuvos vartotojams, viešbučiams bei viešbučių užsakymo internetu sistemų operatoriams − apie 70 proc. viešbučių kambarių daugelyje ES šalių užsakomi per įvairias internetines platformas.

Kas pasikeitė patvirtinus „Booking.com“ įsipareigojimus?

Dabar visiems viešbučiams leidžiama siūlyti žemesnes kainas kitoms internetinėms kelionių agentūroms (angl. Open Travel Alliance), taip pat siūlyti vartotojams žemesnes kainas ne tik internetinėmis informacijos sklaidos priemonėmis, bet ir telefonu, viešbučio registratūroje, trumposiomis žinutėmis, mobiliomis programėlėmis (WhatsApp, Messenger, t.t.), organizuojant rinkodaros kampanijas el. paštu.

Kaip skelbiama Autorité de la concurrence, nuo liepos 1 d. viešbučiai gali siūlyti ir mažesnes kainas, nei nurodyta viešuose informacijos šaltiniuose internete, viešai skelbti, kad viešbučiai taiko patrauklias kainas ir tiesiogiai, ir per įvairias lojalumo programas. Jie gali ir kitoms internetinėms kelionių agentūroms pasiūlyti rezervuoti kambarius palankiomis komercinėmis sąlygomis. 

Nauja tvarka leidžia viešbučių vadovams sudaryti galimybes ir per kitas internetinių kelionių agentūras parduoti didesnį kambarių skaičių arba rezervuoti teisę savarankiškai taikyti nuolaidas tam tikrą laikotarpį, taip pat nuolaidas pirmiausiai siūlyti buvusiems viešbučio arba viešbučių grupės, kuriai priklauso viešbutis, klientams. 

Gavus Booking.com sutikimą, galima ir siūlyti žemesnes kainas lojalumo programų dalyviams.

Iki šiol viso to viešbučiai negalėjo daryti – šias galimybes buvo apribojusi Booking.com.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos