Neseniai visų pasaulio valstybių oficialių turizmo šūkių žemėlapį sudaręs interneto puslapis Familybreakfinder.co.uk ką tik paskelbė, kurie iš jų geriausi. Įvertinti visus šūkius galėjo kiekvienas puslapio vartotojas. Taip pat išrinkti ir tie šūkiai, kurie britams, atrodo patys prasčiausi.
TOP 10 oficialių valstybių turizmo šūkių. Tarp jų – ir Lietuvos kaimynės Latvijos šūkis:
- Džibutis – „Djibeauty“
- Škotija – „A spirit of its own“
- Marokas – „Much mor“
- Žaliojo Kyšulio Respublika – „No stress“
- Graikija – „All time classic“
- Latvija – „Best enjoyed slowly“
- Argentina – „Beats to your rhythm“
- Norvegija – „Powered by nature“
- Austrija – „Arrive and revive“
- Turkija – „Be our guest“
Nors nepateko į dešimtuką, pagyrų sulaukė ir dar viena mūsų kaimynė – Estija, kurios oficialus turizmo šūkis yra trumpas, bet stiprus būdvardis „epic“ (epinis).
Tuo metu Lietuva, tik šiemet spalį pristačiusi naują turizmo reklamos koncepciją ir šūkį, pateko į prasčiausių turizmo šūkių dešimtuką. Visas TOP 10 prasčiausių turizmo šūkių atrodo taip:
- Vengrija – „Think Hungary more than expected“
- Slovakija – „Travel in Slovakia – good idea“
- Lietuva – „Real is beautiful“
- Tunisas – „I feel like Tunisia“
- Kipras – „Cyprus in your heart“
- Hondūras – „Everything is here“
- Ekvadoras – „All you need is Ecuador“
- Urugvajus – „Uruguay natural“
- Kataras – „Where dreams come to life“
- Liuksemburgas – „Live your unexpected Luxembourg“
Žemėlapį, kuriame sužymėti visų pasaulio valstybių oficialūs turizmo reklamos šūkiai, rasite paspaudę čia.
Ar sutinkate su tokia britų nuomone?