Šią istoriją viename forume papasakojo „British Airways“ keleivis, skridęs iš Londono į Torontą. Šis žmogus skrido verslo klase nauju „Airbus A350“. Šis salonas yra įrengtas labai prabangiai ir funkcionaliai. Čia – labai daug vietos keleivių daiktams, tačiau tai yra ir privalumas, ir trūkumas. Mat tose kišenėlėse ir stalčiuose lengva pamiršti savo asmeninius daiktus.
Taip šiam keleiviui ir nutiko – vienoje kišenėlėje jis paliko savo elektroninę knygų skaityklę. Atvykęs į viešbutį jis susisiekė su „British Airways“, ir oro linijos jį patikino, kad savo prietaisą jis galės atsiimti vos tik atvyks kelionei namo. Tačiau tuomet jis apie skaityklę pamiršo ir ją prisiminė tik laukdamas netoli išvykimo vartų. Greitai suradęs „British Airways“ darbuotoją jis vėl ėmė prašyti savo prietaiso. Keletas skambučių, ir keleivis išgirdo žinią, kad jo „Kindle“ laiku nebebus surastas. Vyras išvyko į Londoną mintyse jau atsisveikinęs su savo skaitykle.
Tik atvykęs namo jis vėl gavo žinutę iš „British Airways“ – oro linijų atstovai džiugiai pranešė, kad surado skaityklę, ir ji vis dar Toronte. „British Airways“ skaityklę keleiviui išsiuntė kurjeriu, ir žmogus vėl džiaugiasi atgavęs prarastą prietaisą.
Tik kodėl oro linijos taip stengėsi dėl kažkokios skaityklės? Na, žinoma, ne dėl skaityklės, o dėl verslo klasės keleivio. Viena vertus, verslo klasės keleiviai yra, sakykime, vertingesni. Kita vertus, „Club World“ salonas yra išskirstytas į pavienes vietas, todėl įrodyti daiktų priklausomybę konkretiems keleiviams yra labai lengva.
Tada kodėl „Kindle“ iškeliavo „FedEx“, o ne kitu „British Airways“ reisu? Šis klausimas yra šiek tiek įdomesnis. Oro linijos, kaip ir kitos bendrovės, turi dvi puses – administracinę ir vykdomąją. Vykdomoji veiklos pusė – tai skrydžių palydovai, pilotai, technikai, oro uostuose dirbantys žmonės. Administracinė – tai biuruose vykdoma veikla. Vos tik pamestas daiktas peržengė ribą į administracinę kompanijos pusę, išsiųsti ją bet kokia siuntų tarnyba tapo paprasčiau nei kitu „British Airways“ reisu.
Pamestas mažas prietaisas yra niekis, palyginti su tuo, ką patiria milijonai keleivių kasmet. 2018 metais oro linijos pametė beveik 25 milijonus lagaminų. Didžioji jų dalis sugrįžo į savininkų rankas, bet dalis kažkur dingo.