Direkcija paskelbė 35 kilometrų ilgio tako projektavimo konkursą. Planuojama, kad, 2022 metais parengus projektą bus skelbiami statybos konkursai, pranešė direkcija.
Pasak Kelių direkcijos vadovo Remigijaus Lipkevičiaus, norima įrengti modernų taką, kuriuo vyksta ir tarptautinis susisiekimas dviračiais, be to, jis bus pritaikytas ir specialiajam transportui, kad prireikus būtų galima jį panaudoti apsaugant vietovę nuo stichinių nelaimių, pavyzdžiui, gaisro.
Kelių direkcija teigia, kad pradėti tako projektavimą galėjo tik po to, kai Neringos ir Klaipėdos savivaldybės sutiko pasirašyti bendradarbiavimo sutartis ir gavo miestų tarybų sprendimus, kad sutvarkytą taką savivaldybės perims savo nuosavybėn: Klaipėdos miestui priklausys 850 metrų, o Neringai – apie 34 kilometrai tako.
Praėjusių metų lapkritį skelbta, kad šio tako sutvarkymo darbai kainuos apie 8 mln. eurų. Jie bus finansuojami Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšomis.
Prastos būklės takas į Nidą daugelį metų nebuvo tvarkomas. Šiuo metu vietomis yra ištrupėjusi asfalto danga, kai kur jos išvis nebelikę, dviratininkai ne kartą skundėsi traumomis ir susižalojimais, kuriuos sukėlė prasta tako būklė.
Kaip skelbta žiniasklaidoje, anksčiau buvo diskutuojama, kam priklauso takas ir kas jį turėtų prižiūrėti bei remontuoti. Iš pradžių kalbėta apie Kuršių nerijos nacionalinio parko direkciją, paskui – Neringos savivaldybę, dar vėliau – Kretingos miškų urėdiją.
2019 metais dviračių taką patikėjimo teise perėmė Lietuvos automobilių kelių direkcija.