Kat Kamalani iš Jutos „TikTok“ atskleidė, kodėl šis vaidmuo „nėra toks šlovingas, kaip atrodo“.
33 metų dviejų vaikų mama kritikavo hierarchinę sistemą, intensyvius mokymus ir reiklius keleivius. Net ir kiti socialinės žiniasklaidos vartotojai teigė taip pat susidūrę su panašiomis problemomis, kai taip pat dirbo šioje srityje.
Klipe, kuris iki šiol buvo peržiūrėtas daugiau nei 330 000 kartų, Kat sėdi automobilyje ir kalba tiesiai į kamerą.
Ji pradeda taip: „Nekenčiau būti skrydžių palydove, todėl išėjau iš darbo. Šešerius metus dirbau skrydžių palydove ir dirbau vienoje didžiausių oro linijų, kokias tik galite įsivaizduoti. Nekenčiau kiekvienos sekundės“.
Toliau aiškindama, kodėl, Kat sako: „Pirmiausia – visas tavo gyvenimas priklauso nuo darbo stažo – turiu omenyje tai, kad kai tave įdarbina, tai yra tavo darbo stažo data, ir tai viską lemia. Nuo jo priklauso, kokiu lėktuvu skraidysite, kokiomis šventėmis skraidysite, ar turėsite laisvus savaitgalius, ar galėsite turėti tam tikras laisvas datas.
Kitas svarbus dalykas, kodėl tai taip svarbu, yra tai, kada jūs keliaujate. Mano oro linijų bendrovėje galite rezervuoti vietas laukimo režime, t. y. jei lėktuve yra laisvų vietų, į jas galite patekti atsižvelgdami į savo darbo stažą. Sakyčiau, kad naujokai turi bent penkerių metų ar trumpesnį stažą“.
Turinio kūrėja, kuri šiuo metu vaizdo įrašų dalijimosi platformoje turi daugiau nei milijoną sekėjų, tęsė: „Kitas dalykas – yra labai intensyvios treniruotės. Turėjau treniruotis du mėnesius – šešias dienas per savaitę, dirbome po 15 valandų per parą. Jūs laikote milijoną įvairių rūšių testų, o jei neišlaikote testų 80 proc., jie jus išmeta iš programos“.
Žmonės galvoja, kad skrydžio palydovai yra ten tik tam, kad jums patiektų gėrimų.
Kita problema, anot jos, tiesiog buvo „žmonės“, o paskui pridūrė: „Žmonės galvoja, kad skrydžio palydovai yra ten tik tam, kad jums patiektų gėrimų, o iš tiesų mes esame ten pirmiausia dėl jūsų saugumo.
Žmonės keliauja, kai jiems būna sunkiausia gyvenime. Jiems trūksta miego, jie keliauja į skubią kelionę ar laidotuves... Keliaudami žmonės daug kartų būna žemiausiame lygyje, o kas nuo to nukenčia?“
Tačiau tuo jos sąrašas nesibaigė, nes Kim pridūrė, kad dar viena problema yra „skrydžiai, kuriais tenka skristi“.
Ji sakė: „Visi galvoja, kad kai skrendi pačioje pradžioje, skrisi į Honolulu ir Paryžių – ir taip gali būti. Tačiau dažniausiai skrendate į tris vietas per dieną, turite labai trumpus persėdimus, prabundate labai anksti ir turite raudonas akis – tai tiesiog nėra smagu“.
Trumpai aptardama darbo privalumus, ji teigė: „Tuo metu mes su vyru negalėjome sau leisti įsigyti lėktuvo bilietų į visas pasaulio šalis, todėl taip turėjome galimybę aplankyti visas pasaulio šalis. Esu už tai labai dėkinga, be to, su savimi galėjau pasiimti tėvus ir vaikus.
„Kai esi vienas ir tyrinėji pasaulį, kai esi belaukiantis lėktuvo, yra šiek tiek liūdna“, – sakė ji.
Kim padarė išvadą: „Štai mano nuomonė, kodėl būti skrydžių palydove nėra taip šlovinga, kaip atrodo“.
Prieraše ji rašė: „Keliauti po pasaulį taip smagu, bet tai kainuoja, o ką jau kalbėti apie tai, kad niekada neturėsi tos pačios rutinos ar grafiko“.
Tada žiūrovai greitai plūstelėjo į komentarus, kad patvirtintų Kim pamąstymus. Vienas iš jų rašė: „Manau, kad man tai sugriovė keliavimo malonumą, anksčiau mėgdavau eiti į oro uostą, o dabar tai slegia, nes tai tik darbas“.
Kitas pridūrė: „Tikroji to pusė. Jau nekalbant apie lėktuvo vėlavimą ir didelę turbulenciją“.
Trečias tiesiog pasakė: „Tai 100 proc. tiesa. Jaučiausi lygiai taip pat“.