Chaosas Amsterdamo Schipholio oro uoste: ribojamas išvykstančių keleivių skaičius

Amsterdamo Schipholio oro uostas rugsėjo ir spalio mėnesiais ribos keleivių skaičių, nes jam sunkiai sekasi įdarbinti saugumo darbuotojus, rašoma „Euronews“.
Amsterdamo Schipholio oro uostas
Amsterdamo Schipholio oro uostas / 123RF.com nuotr.

Šis sprendimas priimtas praėjus vos kelioms dienoms po to, kai iš pareigų atsistatydino „Schiphol“ generalinis direktorius Dickas Benschopas.

Oro uoste bus sumažintas išvykstančių keleivių skaičius – maždaug 9250, arba 18 proc. per dieną.

Rugsėjį nustatytas naujas dienos skrydžių limitas – 54 500 keleivių per dieną, o spalį – 57 000 keleivių per dieną.

„Šis sprendimas visų pirma yra bloga žinia keleiviams ir oro transporto bendrovėms“, – pripažino „Royal Schiphol Group“ veiklos vadovė Hanne Buis.

„Nepaisant to, sprendimas priimtas atsižvelgiant į keleivių ir darbuotojų saugumą.“

123RF.com nuotr. / Amsterdamo Schipholio oro uostas
123RF.com nuotr. / Amsterdamo Schipholio oro uostas

Kodėl Schipholio oro uostas riboja skrydžius?

Nauji apribojimai įvedami siekiant išspręsti saugumo darbuotojų trūkumo problemą.

Liepos ir rugpjūčio mėnesiais darbuotojai papildomai gavo 5,25 eurų priedą už valandą. Dabar, kai premijų laikotarpis baigėsi, darbuotojai masiškai išeina iš darbo, tvirtina Nyderlandų profesinių sąjungų konfederacijos atstovas Joostas van Doesburgas.

„Daugelis darbuotojų atvyko specialiai dėl šio priedo“, – sakė jis praėjusią savaitę, kai oro uoste susidarė milžiniškos eilės.

„Taigi vasaros priedas padėjo susidoroti su vasaros problemomis, tačiau nepadėjo tvariai išspręsti Schipholio problemų.“

Per COVID-19 pandemiją oro linijos ir oro uostai sumažino darbo vietų skaičių, todėl buvo sunku greitai atkurti darbo vietas, kad būtų galima aptarnauti naują keliautojų antplūdį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis