Dalis iš „Ryanair“ pinigus susigrąžinusių keliautojų verčiami juos atiduoti

Žemų kaštų oro linijos „Ryanair“ pradėjusios reikalauti, kad pinigus už pandemijos metu neįvykusias keliones susigrąžinę keliautojai juos grąžintų, antradienį rašo Jungtinės Karalystės leidinys „The Guardian“. Esą tik tuomet esą jiems bus vėl leista skristi su „Ryanair“.
„Ryanair“
„Ryanair“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„MoneySavingExpert“ (MSE) tyrimas atskleidė, kad tie keliautojai, kurie pinigus už neįvykusias keliones susigrąžino per savo kreditinių kortelių tiekėją, dabar susidūrė su problemomis. Teigiama, kad jie paskutinę minutę sulaukę reikalavimų grąžinti iki 600 svarų sterlingų, kitaip negalės įlipti į „Ryanair“ lėktuvą.

„Ryanair“ pandemijos metu vykdė skrydžius, nors ilgą laiką Jungtinės Karalystės teisės aktai iš esmės daugumai britų draudė keliauti.

Negalėdami pasinaudoti savo bilietais jie siekė susigrąžinti pinigus iš „Ryanair“, bet su bendrove nepavykus susitarti, nemažai jų pinigus atgavo per savo kredito kortelių bankus.

Trys tokie keliautojai prabilo apie naujus iššūkius. Šiemet vėl norėję skristi su „Ryanair“, jie sulaukė žinios, kad šiomis oro linijomis galės naudotis tik tuomet, kai joms atiduos jiems grąžintą sumą.

Vienas iš keleivių ultimatumo sulaukė likus vos kelioms valandoms iki skrydžio.

MSE teigimu, „Ryanair“ bent dviem atvejais reikalavo atiduoti 400-630 svarų sterlingų. Apie dar daugiau panašių atvejų skelbiama ir socialiniuose tinkluose.

Roko Lukoševičiaus
Roko Lukoševičiaus

„Ryanair“ gina savo poziciją – teigia, kad visuomet buvo oro linijos, kurios nesiūlo pinigų grąžinimo, jeigu skrydis vyksta.

Praėjusių metų gegužę MSE skelbė, kad „Ryanair“ darbuotojai iškart grasino keleiviams, kad šie bus įtraukti į „juoduosius sąrašus“, jeigu per bankus išsireikalaus pinigų grąžinimo. Oro bendrovė tuomet tai neigė.

MSE duomenimis, į nemalonią situaciją pakliuvusiems keliautojams, kurie nenori atiduoti susigrąžintų pinigų, „Ryanair“ pasiūlė grąžinti sumokėtus pinigus už naujuosius skrydžius. Visgi tokie keliautojai vardija, kad jie vis tiek patirtų daug išlaidų – pavyzdžiui, jau yra sumokėję ir už nakvynę, automobilio nuomą, COVID testus ir pan.

MSE dėl tokio „Ryanair“ elgesio kreipėsi į Jungtinės Karalystės civilinės aviacijos tarnybą.

Oro bendrovės atstovas spaudai komentavo: „Pinigai už įvykusius “Ryanair„ skrydžius yra negrąžinami – tai aiškiai nurodyta sąlygose, su kuriomis sutinka bilietus perkantys klientai. Jose taip pat nurodyta, kad mes galime atsisakyti jus skraidinti, jeigu jūs esate mums skolingi pinigų dėl ankstesnio skrydžio.“

Didžioji Britanija praėjusią savaitę nusprendė, kad „British Airways“ ir Airijos oro vežėja „Ryanair“ neprivalo grąžinti pinigų klientams, kurių skrydžiai buvo atšaukti dėl COVID-19 pandemijos.

Konkurencijos ir rinkų priežiūros tarnyba (CMA) savo pranešime pridūrė nutraukusi tyrimus abiejų bendrovių atžvilgiu nusprendusi, kad atitinkamo įstatymo nuostatos nėra pakankamai aiškios.

Daugiau skaitykite čia: Smūgis keliautojams: „Ryanair“ ir BA neprivalės grąžinti pinigų už neįvykusius skrydžius

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis