Dar viena šalis – Italija – įvedė kelionių apribojimus neturintiems „žaliojo paso“

Nuo rugsėjo 1-osios Italijoje atsirado apribojimų žmonėms, neturintiems „žaliojo paso“ – be kitų dalykų nebus galima ir naudotis vietos traukinių, keltų, dalies autobusų ir lėktuvų maršrutais.
Spiaggia dei Conigli, Italija
Spiaggia dei Conigli, Italija / 123rf.com nuotr.

Nuo rugsėjo 1-osios Italijoje atsirado apribojimų žmonėms, neturintiems „žaliojo paso“ – be kitų dalykų nebus galima ir naudotis vietos traukinių, keltų, dalies autobusų ir lėktuvų maršrutais.

Kaip skelbia „Reuters“, Italijoje bus privalomas COVID-19 pažymėjimas tiems, kurie nori keliauti po šalį lėktuvais ar traukiniais.

COVID-19 pažymėjimą gali gauti tie, kurie yra gavę bent 1 skiepų nuo COVID-19 dozę, yra persirgę koronavirusu arba turi neigiamą testo rezultatą. Jį atstoja ir ES skaitmeninis COVID pažymėjimas.

Italija yra antroji šalis Europos Sąjungoje, kuri nusprendė įvesti tokius ribojimus nepaskiepytiems žmonėms.

Italijoje dar nuo rugpjūčio yra privalu turėti pažymėjimą norit patekti į teatrą, muziejų, restoraną. Ši taisyklė galioja ir sporto įstaigoms, tokioms kaip sporto salės ir baseinai.

Nuo rugsėjo 1-osios be QR kodo turistai nebus įleidžiami į vietinio susisiekimo skrydžius, tarpmiestinius ir greituosius traukinius, tarpregioninius keltus ir autobusus.

Pažymėjimas nėra privalomas keliaujant autobusais, tramvajais ir metro (vietinio viešojo transporto tinklais) ar regioniniais traukiniais.

Prancūzija panašius ribojimus įvedė dar vasaros pradžioje. Prezidentas Emmanuelis Macronas tuomet paskelbė, kad nepasiskiepiję žmonės negalės naudotis kai kuriomis privilegijomis. Koks rezultatas? Per mažiau nei du mėnesius prancūzai atsidūrė daugiausiai populiacijos paskiepijusių Europos tautų dešimtuke.

Liepos pradžioje bent vieną dozę buvo gavę 51,1 proc. gyventojų, rugpjūčio 31-ąją – jau 72,4 proc.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis