Stipraus vėjo iššūkis
Gittinsai pirmadienio rytą 3.40 val. vietos laiku atvyko į Gatviko oro uostą užsiregistruoti skrydžiui į Madeirą. Iš pradžių buvo paskelbta, kad jų skrydis vėluos apie valandą, rašo BBC.
Lėktuvas galiausiai pakilo. Skrydžio pradžioje keleiviams buvo pranešta, kad virš Madeiros pučia stiprus vėjas, tačiau kapitonas teigė tikintis, kad vėjas nurims.
Tačiau po kelių valandų buvo pranešta, kad dėl oro sąlygų lėktuvas nukreipiamas į Ispanijos Tenerifės kurortą.
„Nebuvome labai susirūpinę, mums buvo pasakyta, kad tai nėra labai neįprasta ir kad tikriausiai kelias valandas teks palaukti Tenerifės pietiniame oro uoste, o paskui keliausime į Madeirą“, – sakė C.Gittins.
Teko grįžti atgal
Visgi po pusvalandžio lėktuvo kapitonas atsiprašė keleivių ir paskelbė ne tokią džiugią žinią – teks grįžti atgal į Londoną.
Lėktuvas vėl pakilo, bet šį kartą vietoj Madeiros jis skrido atgal į Gatviką, į kurį atvyko tą pačią dieną 18 val. vakaro vietos laiku.
Gittinsai BBC pasakojo, kad labiausiai nusivylė tuo, kaip su jais pasielgė „EasyJet“ bendrovė, kurios lėktuvu pora ketino skristi į Madeirą.
„Didžiausia problema buvo visi melagingi oro linijų bendrovės pažadai“, – sako M.Gittinsas.
„Skrendant atgal kapitonas ir stiuardai mus vis ramino sakydami, kad pasirūpins alternatyviais skrydžiais, apgyvendinimu, maisto talonais ir kad jie mus nuskraidins atgal į Madeirą, bet nieko iš to neįvyko. Jie tiesiog išlaipino mus Gatvike, nesuteikdami jokios informacijos“, – piktinasi jubiliejų Portugalijoje pasitikti ketinęs vyras.
Pora į kelionę leidosi su kelionių organizatoriumi TUI, kuris grąžino sumokėtus pinigus. Galiausiai Gittinsai paskutinę akimirką spėjo užsisakyti skrydį į Prancūziją.
Visgi pora neslepia, kad dėl situacijos jaučia kartėlį.
Svarbiausia – saugumas
Tuo metu „EasyJet“ bendrovės atstovas sako, kad skrydžių bendrovei svarbiausia – saugūs keleiviai.
„Didžiausias mūsų prioritetas yra klientų ir įgulos saugumas ir gerovė, todėl mūsų įgula padarė viską, kas įmanoma, o lėktuve nemokamai vaišino keleivius gaiviaisiais gėrimais“, – BBC cituoja skrydžių bendrovės atstovą.
Jis taip pat nurodė, kad „EasyJet“ reiso keleiviams suteikė galimybę pakeisti skrydžio datą arba susigrąžinti pinigus, ir pridūrė, kad atsiprašo, jei teisinga informacija nebuvo perduota Gittinsams.
„Nors tai nuo mūsų nepriklausė, norėtume atsiprašyti visų klientų už nepatogumus, patirtus dėl oro sąlygų“, – cituojamas bendrovės atstovas.
Kelionių sutrikimai
Nors dėl Gittinsų kelionės problemų kaltos oro sąlygos, pastarosiomis savaitėmis sutrikimų patyrė tūkstančiai kitų Jungtinės karalystės keliautojų, rašo BBC.
Oro uostai ir oro transporto bendrovės, kurios per COVID-19 pandemijos piką mažino darbo vietų skaičių, vėl atsiradus atostogų paklausai, sunkiai pritraukė naujus darbuotojus.
Antradienį Londono Hitrou oro uostas nurodė oro linijų bendrovėms nutraukti vasaros bilietų pardavimą, nes didžiausias šalies oro uostas stengiasi susidoroti su atsigaunančiu skrydžių poreikiu.
Oro uostas riboja keleivių, galinčių išvykti kiekvieną dieną, skaičių iki 100 tūkst.
Hitrou nėra vienintelis oro uostas, įvedęs apribojimus. Prieš keletą savaičių Gatviko oro uostas apribojo kasdienių skrydžių skaičių.