Dėl sutrikusio vietinio viešojo transporto susisiekimo, oro uostų darbuotojai (saugumo patikros, antžeminio aptarnavimo specialistai taip pat – darbuotojai, kurie rūpinasi orlaivių parengimu skrydžiams) negalėjo pasiekti savo darbo vietos. Ant kilimo ir leidimosi takų bei kitų oro uosto zonų iškrito daugiau kaip 10 cm sniego – šios sąlygos neleido lėktuvams kilti ar leistis Jungtinės Karalystės oro uostuose, rašoma oro linijų bendrovės „Wizz Air“ pranešime spaudai.
Šios nenumatytos aplinkybės paveikė ir dalį oro linijų bendrovės „Wizz Air“ skrydžių į Londono Lutono ir Gatviko oro uostus ir iš jų, kuriuos, deja, teko atšaukti arba smarkiai atidėti. Tarp atšauktų skrydžių – šįryt iš Lutono oro uosto 05.45 val. ir 08.55 val. turėję vykti skrydžiai į Kauną.
Oro linijų bendrovės komandos deda daug pastangų, kad atkurtų įprastą veiklą, tačiau šiuo metu yra keletas veiksnių, kurių oro bendrovė negali kontroliuoti.
Bendrovė apie susidariusią situaciją informavo savo keleivius, kurie bilietus užsisakė tiesiogiai per tinklalapį „Wizzair.com“ arba mobiliąją programėlę – jiems paaiškinta apie galimybę iš naujo užsisakyti skrydį. Keleiviai, kurie bilietus užsisakė per tarpininkus, turėtų kreiptis į šias bendroves, kad gautų daugiau informacijos.
Oro uoste įstrigusiems keleiviams „Wizz Air“ su partneriais stengiasi suteikti nakvynę viešbučiuose, tačiau bendrovė informuoja, kad dėl oro uostuose esančių dešimčių tūkstančių keleivių, kurių skrydžiai buvo atšaukti arba atidėti, tinkamos nakvynės paieška gali užtrukti ilgiau nei tikėtasi.
Oro linijų bendrovė stengiasi kuo greičiau atnaujinti įprastą veiklą ir dėkoja savo keleiviams už supratimą ir paramą.