Panašias tendencijas fiksavo ir kitos Lietuvos kurortuose veikiančios sveikatingumo ir kitų turizmo paslaugų įstaigos.
„Eglės“ sanatorijos rinkodaros direktorius Edgaras Briedys sako, kad šiemet teko aktyviau padirbėti klientų pritraukimo srityje, bet rezultatai tikrai neliūdina.
Didėjo lankytojų srautai ne tik iš užsienio, bet ir iš Lietuvos – žmonės, nors ir trumpesniam laikui, bet dažniau apsilanko kurortuose.
Pasak jo, didėjo lankytojų srautai ne tik iš užsienio, bet ir iš Lietuvos – žmonės, nors ir trumpesniam laikui, bet dažniau apsilanko kurortuose.
Iš užsienio rinkų labiausiai džiugino Azerbaidžanas (150 proc. poilsiautojų augimas), Latvija (23 proc.) ir Švedija bei Norvegija, iš kurių per devynis šių metų mėnesius atvyko net 480 proc. daugiau klientų nei praeitais metais per tą patį laikotarpį.
Didėjantys srautai jaučiami ir iš Estijos, Izraelio bei Lenkijos – atitinkamai 27, 26 ir 16 proc.
„Šiuo metu aktyvesniais reklamos veiksmais formuojami ir srautai iš Vokietijos. Nors augimas kol kas nežymus, bet iš šios šalies atvyksta vis daugiau klientų, kurie orientuojasi į brangesnes paslaugas ir išleidžia mūsų šalyje daugiau pinigų“, – sako E.Briedys.
Prie sėkmingo naujų rinkų augimo prisidėjo ir AB „Eglės“ sanatorija sėkmingai įgyvendintas Naujų galimybių projektas „AB „Eglės“ sanatorija eksporto rinkų plėtra“, kuris buvo finansuotas iš Europos Sąjungos regioninės plėtros fondo.
Projekto tinkamų finansuoti išlaidų suma buvo daugiau nei 62 tūkst. eurų ir įmonei paskirta paramos už daugiau nei 37 tūkst. eurų.
Projekto metu sudalyvauta penkiose užsienyje vykusiose parodose Rusijoje, Kazachstane, Vokietijoje, Azerbaidžane ir Švedijoje.