Dvi neįgalios pensininkės, 69 metų L.Trestrail ir 71 metų W.Russell, liko nusivylusios po to, kai „Jet2“ jas per klaidą išskraidino į Menorką, o ne į Maljorką. Nors jų bilietai buvo patikrinti penkis kartus, klaida paaiškėjo tik tada, kai kapitonas pranešė, kad jos nusileido Menorkoje, praneša „The Mirror“.
Nors žmonės, ieškodami atostogų ar diskutuodami apie perspektyvas, dažnai painioja šias dvi Ispanijos salas, esančias Balearų salyne, oro uosto darbuotojams tai neįprasta. Dar labiau neįprasta, kai patikrinami bilietai ir žmonės įlaipinami ne į tą reisą.
„Jet2“ atsiprašė dėl „žmogiškosios klaidos“.
Maljorka yra daug populiaresnė ir perpildyta sala, palyginti su ramesne ir mažesne kaimynine Menorka. Maljorkoje dažnai pilna įžymybių, jachtų ir turtingų poilsiautojų, o Menorkoje dažniausiai ilsisi šeimos, norinčios ramiai pailsėti.
„Jet2“ atsiprašė dėl „žmogiškosios klaidos“, iš dalies kaltę suverčiant Bristolio oro uosto specialiosios pagalbos teikėjui – trečiajai šaliai.
L.Trestrail iš Plimuto, Devono valstijoje, išreiškė savo nepasitenkinimą: „Jūs girdite, kad bagažas patenka į netinkamus skrydžius, bet ne žmonės. Jei vėluojate arba prarandate bagažą, gaunate kompensaciją. Bet jie pametė mus, o ne bagažą“.
Oro uoste moterims buvo suteikta pagalba neįgaliojo vežimėlyje ir padėta įlipti į autobusą ir lėktuvą.
L.Trestrail prisiminė skrydį: „Pažvelgiau pro langą ir pasakiau Wendy: „Kas tai? Skridome virš sausumos, esu buvus Maljorkoje, vykome virš jūros. Tada kapitonas sako, kad po 10 minučių atskrisime į Menorką. Prasidėjo visas pragaras.
Aš sušukau Wendy: „Dieve mano! Jis pasakė Menorka, o ne Maljorka!“ Aš pasakiau skrydžių palydovei, kad mes sėdime ne tame lėktuve, ir ji pratrūko juoktis“.
Tada kapitonas sako, kad po 10 minučių atskrendame į Menorką.
Jų pirminės vietos į Maljorką liko tuščios, paskui jos persėdo į kitą reisą ir tikslą pasiekė praėjus 17 valandų po išvykimo iš namų. L.Trestrail skundėsi: „Mūsų pėdos ir kojos buvo kaip balionai“.
„Jet2“ pasiūlė nemokamą ekskursiją kaip geros valios gestą.
Tai ne pirmas kartas, kai keleiviai atsiduria ten, kur nesitikėjo.
2022 m. Simonas Forsteris ir Emma Schofield liko apstulbę, kai atsidūrė Paryžiuje, nes buvo įsitikinę, kad įlipo į lėktuvą, skrendantį į Kopenhagą. Darbuotojai patikrino jų pasus ir bilietus, tačiau tik nusileidę ir pasų kontrolės poste sulaukę linksmo „bonjour“, pora suprato, kad yra Prancūzijos mieste Bovė.
Tuo tarpu kita šeima suklydo, kai išleido 1000 svarų sterlingų už atostogas Niuporte, Vaito saloje, ir tik tada suprato, kad vietoj to užsisakė nakvynę Niuporte, Pietų Velse. Dviejų vaikų mama teigia, kad klaida įvyko, nes Velso miestas internete buvo neteisingai nurodytas Vaito salos skiltyje.