2014 11 15 /18:54

Turistai iš Hurgados pasiekė Lietuvą: „Buvome įkaitais, apsauga neišleido iš viešbučio“

Hurgadoje iš viešbučio „Nubia Aqua Beach Resort“ neišleisti 22 bankrutuojančios bendrovės „Plius Travel“ klientai sėkmingai pasiekė oro uostą ir prisijungę prie kitų poilsiautojų pasiekė Lietuvą. Dar viena apie bankrotą pranešusio kelionių operatoriaus „Plius Travel“ klientų grupė, atostogavusi Šarm el Šeiche, namo turėtų išskristi vidurnaktį.
Iš Egipto grįžo lietuviai
Iš Egipto grįžo lietuviai / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Papildyta 18.54 val. Pasijuto įkaitais

Hurgadoje atostogavę Henrikas ir Kristina apie tai, kas vyko Hurgadoje, pasakojo: „Labai sudėtinga buvo grįžti. Buvome tapę įkaitais. Vakar dar viskas buvo gerai, pasilikome nakčiai susimokėję papildomai, o ryte pradėjo atiminėti lagaminus. Pasakėme – mes paliekame daiktus ir važiuosime į oro uostą be nieko. Tuomet pastatė apsaugą, kad neišeitume. Sumokėjome visi kartu 3 tūkst. dolerių. Mūsų buvo 22, viešbutyje laukėme nuo 9 val. ryto“, – pasakojo turistai. Henrikas tik pasidžiaugė, kad Turizmo departamenntas atsiuntė lėktuvą, vyras juokavo, kad priešingu atveju būtų tekę nebent kupranugariais grįžti.

Papildyta 18.28 val. Susimokėjo 30 dolerių

Lėktuvas iš Hurgados pasiekė Lietuvą. Vienas iš keleivių, vardu Vaidas, pasakojo, kad pagal kelionės planą turėjo į Lietuvą grįžti penktadienį. Tačiau „Plius Travel“ paskelbus apie bankrotą, teko keisti planus. Jis teigė, kad už papildomą naktį teko susimokėti 30 dolerių. 

„Nežinomybės buvo, tačiau didesnių problemų neiškilo“, – pasakojo vyras. 

Papildyta 12.57 val.: Turistai iš Hurgados skrenda į Lietuvą

Visą šeštadienio rytą trukusi įtampa baigėsi – pirmoji poilsiautojų grupė, atostogas leidusi Hurgadoje, jau skrenda į Lietuvą. Prie lėktuve jau buvusių lietuvių sėkmingai prisijungė ir 22 tautiečiai, kurių nenorėjo išleisti  viešbučio „Nubia Aqua Beach Resort“ administracija.

Lietuvos valstybinio turizmo departamento prašymu, skrydis buvo atidėtas – kad vėlavę lietuviai spėtų į jį. 

Tarpininkaujant Lietuvos Respublikos ambasadai Egipte, turistams pavyko susitarti: už jų „išlaisvinimą“ sumokėta 3 tūkst. dolerių. Nors tai nėra visa suma, kurią viešbučiui liko skolinga savo veiklą sustabdžiusi „Plius Travel“, jos pakako, kad lietuviams būtų leista išvykti į oro uostą. Jį poilsiautojai pasiekė autobusais, dėl kurių taip pat buvo susitarta emocingų derybų metu. 

Lietuvos ambasados Egipte atstovai kreipiasi į poilsiautojus, kurie šiuo metu yra Šarm el Šeicho kurorte. Jų prašoma niekur nepalikti savo dokumentų (paso, tapatybės kortelės ir pan.) bei asmeninių daiktų. Baiminamasi, kad nepasikartotų praėjusios paros istorijos, kai dviejuose viešbučiuose Hurgadoje viešėję „Plius Travel“ klientai laikinai tapo įkaitais: iš jų reikalauta sumokėti už suteiktas paslaugas, grasinta neatiduoti asmeninių dokumentų bei bagažo. 

Papildyta 12.30 val. Turistai pakeliui į oro uostą, lėktuvas jų palauks

Lietuvos valstybinio turizmo departamento duomenimis, 22 Lietuvos turistai dviem transporto priemonėmis jau keliauja į Hurgados oro uostą. 

„Susisiekėme su uostu ir paaiškinę situaciją paprašėme užlaikyti lėktuvą – registracija į skrydį neužbaigta, tad žmonės galės parskristi namo, į Lietuvą“, – užtikrino  Juozas Raguckas, l.e. departamento direktoriaus pareigas.

15min.lt jau rašė, kad penktadienį savo veiklą sustabdžiusi bendrovė „Freshtravel“ (valdanti prekinį ženklą „Plius Travel“) iš rinkos traukiasi su trenksmu – likimo valioje ji paliko per 300 savo klientų, įstrigusių Egipte. Valstybiniam turizmo departamentui pavyko susitarti, kad šeštadienį poilsiautojus parskraidins kita skrydžių kompanija „Small Planet Airlines“. Tačiau į pirmąjį skrydį, numatytą Hurgados oro uoste 12.40 val., dar turi spėti 22 lietuviai, kurių neišleidžia viešbučio „Nubia Aqua Beach Resort“ administracija.

Pliustravel.lt nuotr./Kelionės pasiūlymai
Pliustravel.lt nuotr./Kelionės pasiūlymai

Skrydį gali tekti atidėti

Naktį praleidę viešbutyje po pusryčių jie neberado savo lagaminų – visus juos buvo paėmusi viešbučio administracija, reikalaujanti sumokėti už suteiktas paslaugas. Paaiškėjo, kad kelionių organizatorius „Plius Travel“ šiam viešbučiui skolingas nemažas sumas, nes nebuvo pervestas nė vienas mokėjimas už keliautojų iš Lietuvos atostogas.

Norėdami pasiekti oro uostą laiku, lietuviai buvo pasiryžę keliauti be savo daiktų, tačiau viešbučio apsauga juos sulaikė. Lietuvos Respublikos ambasados Egipte duomenimis, šiuo metu vyksta derybos dėl sumos, kurią sumokėjus lietuviai galėtų keliauti į oro uostą. Tai padaryti reikia skubiai – skrydis iš Hurgados oro uosto į Vilnių numatytas 12.40 val.

„Bandome sumažinti kainą, kuri būtų išmokėta iš draudimo fondo. Valstybinio turizmo departamento atstovai pažadėjo, jei reikės, užlaikyti lėktuvą – svarbiausia, kad žmonės galėtų atvykti į oro uostą“, – 15min.lt sakė Lietuvos Respublikos konsulas Egipte Justas Vaišnoras.

Ambasados duomenimis, oro uostą sėkmingai pasiekė per 100 „Plius Travel“ klientų, laukiančių skrydžio namo. Vakare, 00.00, į Lietuvą išvyks dar viena turistų grupė iš Lietuvos, atostogavusi Šarm el Šeiche. Atostogų kelionę jie taip pat buvo pirkę iš savo veiklą sustabdžiusios „Plius Travel“.

Paskelbus apie kelionių organizatoriaus bankrotą, dar 130 įmonės klientų buvo Portualijoje, Madeiros saloje. Tačiau sugrįžti į Lietuvą jiems pavyko sklandžiai – dėl jų skrydžio turizmo departamentas sutarė su čekų pigių skrydžių kompanija „Smart Wings“. Naktį į šeštadienį lėktuvas su turistais nusileido Vilniaus oro uoste.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų