„FlixBus“ vykdomojo direktoriaus Lenkijoje, Baltijos šalyse ir Ukrainoje Michailo Lemano teigimu, į Baltijos šalių rinką planuota žengti pirmajame šių metų pusmetyje, tačiau planus pakoregavo koronaviruso pandemija bei siekis sukurti pervežimų tinklą.
„Iš pradžių planavome pradėti pervežimus pirmąjį šių metų pusmetį, pradedame viena savaite vėliau. Labiausiai tai lėmė pandemija, tačiau taip pat norėjome sukurti pirmąjį tinklą, kurį turime Lenkijoje ir Vokietijoje, kad jis būtų pritaikytas keleiviams, atvykstantiems iš Baltijos šalių“, – spaudos konferencijoje sakė M.Lemanas.
„Atidarę linijas Rygoje, Taline, Kaune ar Vilniuje, tuos miestus sujungiame su tam tikru tinklu, su miestais pakeliui link Varšuvos ar Berlyno, tuomet galima keliauti po visą Europą – su vienu sustojimu nuvykti į Ispaniją, pietinę Italiją, Jungtinę Karalystę, Kroatiją ar bet kur kitur“, – pridūrė jis.
Iš viso bendrovė „FlixBus“ siūlo 19 kelionės krypčių Baltijos regione, tačiau dėl minėto tinklo Baltijos šalių keleiviai iš Varšuvos gali pasiekti daugiau kaip 100 krypčių.
„FlixBus“ suplanavo penkis maršrutus: Ryga-Varšuva, Kaunas-Varšuva, Ryga-Kaunas-Lomža-Varšuva, Talinas-Ryga-Varšuva bei Vilnius-Varšuva-Berlynas. Lietuvoje šie maršrutai taip pat tęsis per Panevėžį, Druskininkus, Marijampolę ir Šiaulius.
„FlixBus“ maršrutais veža bendrovės partneriai, Baltijos regione naujaisiais maršrutais veš Lietuvos autobusų bendrovė „Ollex“. Pirmieji reisai Baltijos šalyse numatomi nuo liepos 16 dienos.
„FlixBus“ prekės ženklas priklauso Vokietijos bendrovei „FlixMobility GmbH“.
29 Europos valstybėse veikianti „FlixBus“ aptarnauja apie 2,5 tūkst. autobusų linijų.