„Fraport“ šios savaitės pradžioje Vokietijos transporto ministerijos paprašys „skrydžių skaičių per valandą sumažinti nuo 96 iki 88-ių“, pareiškė bendrovės atstovė.
Toks oro uosto operatorės sprendimas yra „teisingas“, pareiškė Vokietijos nacionalinės oro bendrovės „Lufthansa Airlines“, kuri Frankfurto oro uostą naudoja kaip savo bazę, generalinis direktorius Jensas Ritteris.
Priverstiniai skrydžių atšaukimai „nuvylė tūkstančius klientų, lėmė milžinišką papildomą darbą mūsų darbuotojams ir papildomas milijonų [eurų] išlaidas“, pažymėjo jis.
Dėl sutrikimų „Lufthansa“ pastarosiomis savaitėmis iš savo tvarkaraščio teko išbraukti kelis tūkstančius skrydžių, įskaitant skrydžius į Frankfurtą ir iš jo.
„Dabar“ prie oro uosto veikimo stabilizavimo „prisidės ir“ kitos oro bendrovės, pareiškė J.Ritteris.
Įvairių šalių vyriausybėms atšaukus arba sušvelninus dėl koronaviruso nustatytus apribojimus, kelionių paklausa smarkiai padidėjo ir gerokai viršijo oro vežėjų pajėgumus, kurie per pandemiją buvo sumažinti.
Kiti Europos oro uostai ir oro vežėjai taip pat susiduria su grūsčių ir darbuotojų trūkumo problemomis, dėl kurių vasaros laikotarpiu, kai kelionių paklausa paprastai pasiekia piką, oro uostuose vis driekiasi ilgos keleivių eilės ir vis pasitaiko įvairių kelionių sutrikimų.