Gausiai prakaitavusi keleivė buvo išvaryta iš lėktuvo: „Jie negali taip elgtis su žmonėmis“

Helen Taylor iš Čester le Strito (Anglija) laukė trumpų atostogų su vyru Davidu. Spalio 2 d. 56 metų moteris ir jos partneris nuvyko į Niukaslo tarptautinį oro uostą ir be jokių problemų įlipo į „Jet2“ lėktuvą. Tačiau tada, kai ji grįžo iš tualeto, darbuotojai ėmė abejoti, ar ji gali skristi.
Gausiai prakaitavusi keleivė buvo išvaryta iš lėktuvo
Gausiai prakaitavusi keleivė buvo išvaryta iš lėktuvo / Shutterstock / 123RF.com nuotr.

Helen pasakojo, kad ji pradėjo prakaituoti ir jautėsi šiek tiek apsvaigusi – tai buvo pasekmė to, kad tą dieną pirmą kartą valgė, rašoma „The Mirror“.

„Ką tik pavalgiau, nes visą dieną to nedariau, o aš sergu II tipo diabetu, todėl mano kraujyje tiesiog atsistato cukraus kiekis. Viskas, ko man reikėjo, tai atsisėsti, atsigerti vandens ir viskas būtų gerai“, – „Chronicle Live“ sakė Helen.

Moteris pasakojo, kad ji taip pat išgyvena menopauzę, dėl kurios prakaituoja. „Po dviejų minučių jau buvau tarsi lietus“, – pridūrė ji. Nepaisant to, kad po trumpos pertraukos Helen jautėsi daug geriau, jos problemos tik prasidėjo. Skrydžio palydovė pasakė Daramo grafystėje gyvenančiai moteriai, kad jai reikės atlikti medicininę apžiūrą.

Shutterstock nuotr. / Prakaitavimas
Shutterstock nuotr. / Prakaitavimas

Helen skrydžio palydovei pasakė, kad jos būsena yra visiškai normali ir kad po kelių minučių jai viskas bus visiškai gerai. Tačiau po 10 minučių ji vėl sugrįžo ir pasakė: „Priėmėme sprendimą, kad turėsite palikti lėktuvą, manome, kad keliate pavojų skrydžiui“.

Helen pasakė: „Už ką, kad sergu diabetu? Ar aš dabar atrodau serganti?“, o ji atsakė: „Na, iš tikrųjų jūs nesergate“.

Helen nuėjo pasikalbėti su kapitonu, teigdama, kad jie, atrodo, sutiko su ja, jog ji atrodo pakankamai gerai, kad galėtų skristi. Nepaisant to, aviacijos vadovas palaikė keleivių salono įgulos narės sprendimą ir pasakė, kad Helen turi išlipti iš lėktuvo.

Negaliu patikėti, kaip su mumis elgėsi.

Pora teigė, kad po to jie buvo „išvežti per oro uostą“ ir priversti grąžinti neapmuitinamų prekių pirkinius, o pasienio kontrolė juos apklausė. Pasiėmę savo lagaminus jie grįžo namo „Uber“ automobiliu.

„Niekada gyvenime nebuvau girdėjusi nieko tokio absurdiško. Negaliu patikėti, kaip su mumis elgėsi. Tai buvo absoliučiai beprotiška. Jie negali taip elgtis su žmonėmis“, – pridūrė sveikatos ir socialinės priežiūros mokytoja dirbanti Helen. Ji klausė, kodėl išlipant iš lėktuvo nebuvo suteikta medicininė ar judėjimo pagalba, jei ji buvo „netinkama skristi“.

Shutterstock nuotr. / Prakaitavimas
Shutterstock nuotr. / Prakaitavimas

„Jie priėmė sprendimą remdamiesi nepagrįstais įrodymais, nes nebuvo gydytojai. Jie nesuteikė jokios medicininės ar judėjimo pagalbos išlipant iš lėktuvo, ant asfalto ar einant per oro uostą. Arba jokios pagalbos nešant lagaminus. Štai tada jie ir pasakė, kad esu netinkama skristi“, – sakė ji.

Helen tvirtina, kad oro uoste ir vėlesnėmis dienomis daug kartų bandė susisiekti su „Jet2“, kad pateiktų skundą ir atgautų pinigus už 1800 svarų sterlingų pertrauką. Jiems taip pat nepavyko susigrąžinti pinigų per draudimo bendrovę.

„Dažnai skraidome su „Jet2“ trumpalaikėms atostogoms ir turime tris užsakytas keliones kitiems metams. Niekada neturėjome šios problemos. Noriu apie tai pranešti, kad, tikiuosi, „Jet2“ dukart pagalvotų, prieš darydami tai kam nors kitam“, – baigė Helen.

Ji klausė, kodėl išlipant iš lėktuvo nebuvo suteikta medicininė ar judėjimo pagalba, jei ji buvo „netinkama skristi“.

„Jet2“ atsiprašė Helen ir patvirtino, kad grąžins pinigus už atostogas. Įmonės atstovas spaudai teigė: „Mūsų įgula, susisiekusi su nepriklausomais aviacijos medicinos specialistais, priėmė šį sprendimą, nes mūsų klientų sveikata, gerovė ir saugumas visada yra mūsų prioritetas. Tačiau, atlikę tolesnį tyrimą, mes susisiekėme su ponia Taylor, kad atsiprašytume ir grąžintume pinigus už jos atostogas kaip geros valios gestą“.

123RF.com nuotr. / Skrydis lėktuvu
123RF.com nuotr. / Skrydis lėktuvu

Kad ir kaip būtų neteisinga, jei jaučiatės gerai, oro linijų bendrovės turi teisę neleisti jums skristi, jei darbuotojai mano, kad jaučiatės pernelyg blogai. Pasaulio sveikatos organizacija (PSO) teigia: „Oro linijų bendrovės turi teisę atsisakyti vežti keleivius, kurių sveikatos būklė skrydžio metu gali pablogėti arba turėti rimtų pasekmių.

Jos gali reikalauti gydytojo leidimo, jei yra požymių, kad keleivis gali sirgti kokia nors liga arba fizine ar psichine būkle, kuri gali kelti pavojų orlaivio saugumui, sumažinti kitų keleivių ir įgulos narių gerovę ir komfortą, kuriai skrydžio metu reikalinga medicininė pagalba arba kuri gali pablogėti skrydžio metu.

Jei prieš išvykimą keleivių salono įgula įtaria, kad keleivis gali sirgti, apie tai informuojamas orlaivio kapitonas ir priimamas sprendimas, ar keleivis yra tinkamas keliauti, ar jam reikalinga medicininė pagalba, ar kelia pavojų kitiems keleiviams ir įgulai arba orlaivio saugai. Oro linijų politika skiriasi, todėl visada reikėtų patikrinti reikalavimus skrydžio užsakymo metu arba prieš jį.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis