Kaip pranešė BBC, sumaištis oro uoste kilo spalio 17-ąją po pietų. Sugedus bagažo paskirstymo įrangai darbuotojai bandė jį rūšiuoti rankomis, tačiau tai gerokai praligino procesą, susidarė didžiulės žmonių eilės.
Dėl to daug iš jų pavėlavo į skrydžius.
Oro uosto atstovai spaudai vėliau atsiprašė už nesklandumus ir informavo, jog gedimai pašalinti.
Teigiama, kad automatinė bagažo paskirstymo sistema nustojo veikti dėl energijos tiekimo sutrikimo. Sistema 2021-ųjų gegužę buvo atnaujinta už 70 mln. svarų sterlingų, remonto metu pakeisti nusidėvėję konvejerių diržai ir 180 automatinių vežimėlių.
„Sistema jau veikia normaliai, tačiau vis tiek prašome keleivių atvykti į oro uostą likus bent 3 valandoms iki skrydžio“, – sekmadienį prašė oro uosto atstovai.