Ar homoseksualai išgelbės turizmo pramonę? – retoriškai klausia ne pačius geriausius laikus išgyvenančios Italijos dienraščio „Corriere della Sera“ portalas. Galvoti, kad taip ir bus, leidžia kompanijos „Sonders & Beach“ užsakyta ir „Gfk Eurisko“ atlikta apklausa.
Senajame kontinente seksualinių mažumų atstovų priskaičiuojama 22,6 mln., o jų išlaidos turizmui svyruoja nuo 48 iki 52 mlrd. eurų. Vien Italijos pajamos iš šių turistų siekia 2,5-2,7 mlrd. eurų. Skaičiuojama, kad savaitgaliui Italijon atvykęs homoseksualas palieka vidutiniškai 309 eurus, o per ilgesnį laiką – 1 070 eurų arba maždaug dukart nei vidutinis turistas.
LGBT žmonės atostogauja ir keliauja daugiau, palyginti su dauguma gyventojų (atitinkamai 56 proc. ir 45 proc.), ypač savaitgaliais (atitinkamai (57 proc. ir 33 proc.), darbo tikslais keliauja 35 proc.
Tyrimas rodo, kad 62 proc. turistaujančių LGBT žmonių domina menas ir kultūra, 67 proc. – papročiai ir tradicijos. 39 proc. jų mieliau ilsisi homoseksualams draugiškoje aplinkoje. 42 proc. keliauja kartu su partneriu, o 18 proc. – vieni ir dažniau dairosi LGBT skirtų ar kitų masinių renginių.
Bemaž pusė kruopščiai slepia savo seksualinę orientaciją ir tik 28 proc. apie ją atvirai kalba.