Oro bendrovės apsisprendimui didinti skrydžių dažnius didelę įtaką turėjo taikomos skrydžių skatinimo priemonės arba konkrečiau – De Minimis parama, kurią Lietuvos oro uostai, bendradarbiaudami su LR Susisiekimo ministerija, taiko konkrečių maršrutų skatinimui.
„Ciurichas yra viena iš prioritetinių krypčių, su kuria nuo šiol turėsime dar geresnį susisiekimą. Tai reiškia ne tik patogesnes verslo keliones, bet ir daugiau galimybių visiems lengviau pasiekti tolimesnes kryptis.
Mūsų dėmesio centre – ir kiti strateginiai susisiekimo oru centrai, kartu su oro uostais šiandien jau turime visus įrankius siekti, kad skrydžiai svarbiausiomis kryptimis toliau plėstųsi ir gerėtų. Daug planų geresnei keleivių patirčiai siejame ir su šiuo metu statomu nauju Vilniaus oro uosto išvykimo terminalu“, – sako susisiekimo ministras Marius Skuodis.
Lietuvos oro uostai primena, kad oro bendrovėms yra nuolat siūlomos bei veikia ir kitos skrydžių skatinimo priemones, tarp kurių – skatinimo programos už visiškai naujų maršrutų vykdymą, esamų skrydžių dažnių didinimus, veiklos plėtrą ir pasiūlos didinimą visuose trijuose oro uostuose lygiagrečiai (visame tinkle).
„Nuolat bendraujame su šia tradicine oro bendrove, ieškome galimybių plėsti jos siūlomų skrydžių spektrą ir dažnius tarp Lietuvos ir svarbių aviacijos centrų Europoje. Ciurichas kaip skrydžių kryptis yra labai svarbi tiek mūsų šalies, tiek užsienio verslo keliautojams, šių skrydžių paklausa auga ir tai puikiai atliepia oro bendrovės reakcija didinant būsimą pasiūlą“, – komentuoja Tomas Zitikis, LTOU Aviacinių paslaugų skyriaus vadovas.
Primenama, kad viena didžiausių Europoje oro bendrovių grupių „Lufthansa Group“ Vilniaus oro uoste vykdo tiesioginius, reguliarius skrydžius net su keturiomis savo grupės kompanijomis – „Lufthansa“, SWISS, „Austrian Airlines“ ir „Brussels Airlines“.