„Dash 8“ yra skirtas trumpiems skrydžiams. Tai yra gana nedidelis lėktuvas – šiuo metu gaminamoje 8-400 versijoje susėda iki 90 keleivių. Keliautojai šiuos lėktuvus dažnai pravardžiuoja skraidančiais autobusais, mat salono konfigūracija yra labai panaši. Tik vietos lagaminams ir krepšiams nėra daug.
„Flybe“, daugiausiai „Dash 8“ naudojančios oro linijos, į saloną leidžia įsinešti tik į 55 x 35 x 20 cm išmatavimus telpančius krepšius. „QantasLink“ saviškiams keleiviams taiko panašius reikalavimus – į „Dash 8“ galima neštis tik 56 x 36 x 23 cm dydžio lagaminus. Ir panašius apribojimus taiko daugelis šiuos lėktuvus naudojančių oro linijų.
Iš tikrųjų tai nėra tokia didelė problema. „Dash 8“ bagažo skyriai virš sėdynių yra tiesiog mažesni nei kituose lėktuvuose. Su laiku jie didėjo, tačiau vis dar yra kiek per maži. Taigi didesnius lagaminus tenka kelti į bagažo skyrių, o tai šiek tiek apsunkina pasiruošimą skrydžiui.
Tačiau naujieji programos savininkai surado paprastai elegantišką sprendimą. „Dash 8“ nuo šiol gaus naujos konstrukcijos rankinio bagažo skyrius, kurių išmatavimai bus labiau pritaikyti šiuolaikiniams lagaminams. Geriausia tai, kad šie skyriai labiausiai pasikeis savo forma – jie neišsiplės taip, kad imtų trukdyti judėti salone. Štai kaip tai atrodo:
„Nordic Aviation Capital“ bus pirmoji bendrovė, gausianti patobulintus „Dash 8“. Kompanijos atstovai teigia, kad tai – mažas, bet reikšmingas patobulinimas, mat keleiviai galės greičiau įsitaisyti savo vietose. Tai pagerins laipinimo/išlaipinimo laiką.
Keleiviams, žinoma, irgi bus patogiau. Regioniniais lėktuvais dažnai skraidoma su persėdimais. Tai yra, iš toli atskridę žmonės su savo dideliais lagaminais galės greičiau perlipti į „Dash 8“. Manoma, kad „Bombardier“ programą pardavė ne tik dėl kritusių pardavimų, bet ir dėl to, kad „Dash 8“ reikalavo investicijų, kad būtų pagerintas orlaivio efektyvumas. Panašu, kad naujieji savininkai nori dar labiau pagerinti ir taip keleivių pamėgtą lėktuvą.