„Go Bananas“ komanda su senu autobusiuku ruošiasi per mėnesį įveikti Mongolijos ralį

Ar pasiryžtum įveikti 16 tūkst. kilometrų nuo Londono iki Ulanbataro vieno litro darbinio tūrio mašina? Pageidautina garbingo amžiaus, kurią pamačius gatvėje ištiktu nevaldomas juoko priepuolis. Mes ryžomės. Penkiese, su 92 metų gimimo „Subaru Libero“.
„Go Bananas“ komanda ir automobilis prieš ralį
„Go Bananas“ komanda ir automobilis prieš ralį / Go Bananas nuotr.

Reiktų paminėti, kad nei vienas iš mūsų nei Justinas, nei Dominyka, nei Sigita, nei Jurgis, juo labiau aš, Evelina neturim nė menkiausio supratimo ką daryti su mašina, kuri gali sustoti vidury dykumos ir imti čiaudėti bei purkštauti ugnimi iš po kapoto. Nepaisant to, per mėnesį planuojam  įveikti daugiau nei dvidešimt šalių, keturias jūras ir tris dykumas. 

Go Bananas nuotr./„Go Bananas“ komanda ir automobilis prieš ralį
Go Bananas nuotr./„Go Bananas“ komanda ir automobilis prieš ralį

Žinoma, kiekvienas iš mūsų turi raliui labai naudingų savybių. Kas teoriškai žino, kaip išardyti ir surinkti „Subariką“, kas puikiai sutaria su žemėlapiais ir kompasu. Yra ir tokių, kurie mintinai žino visą Maiklo Džeksono repertuarą, ar moką gerovės šokį, kuris tikrai pravers sunkiomis akimirkomis.

Mano ralis prasidėjo maždaug prieš pusmetį nuo keisto klausimo: A miegi? Labai netikėtai, kaip ir jo pradininkams Tomui ir Joolz, kurie galbūt taip pat ankstyvą šeštadienio rytą žiūrėdami į savo juokingą automobilį „Fiat 126“ nusprendė juo pasiekti Mongoliją. Tiesa, pirmas jų bandymas buvo prisvilęs. Idėja įgyvendinta po kelių metų, kai prie jos prisijungė būrelis entuziastų. 

Go Bananas nuotr./„Go Bananas“ komanda ir automobilis prieš ralį
Go Bananas nuotr./„Go Bananas“ komanda ir automobilis prieš ralį

Svarbiausia ralyje ne pirmam kirsti finišą, o „lekiant“ vidutiniu 50 km/h greičiu įveikti kelias dešimtis šalių, bent porą jūrų ir tris dykumas tam tikrai netinkamu automobiliu. Nelengva, bet juk nuotykis, kuriam daugiau nei dešimt metų ryžtasi šimtai entuziastų iš įvairiausių pasaulio šalių. Tiesa, kasmet finišo nepasiekia maždaug ketvirtadalis dalyvių. Tikimės, kad mums taip nenutiks ar blogiausiu atveju mus nutemps kiti ralio dalyviai, ar padės vietiniai iš Gobio dykumos tyrų. 

Suvokiant, kad iki starto iš Vilniaus lieka vos daugiau nei savaitė – apima lengva panika... 16000 kilometrų per trečdalį pasaulio, su mašina kurios dugnas gali iškristi bet kurią akimirką. Maža to, atsižvelgiant į gana garbingą jos amžių, reikia nepamiršti ir jos kaprizų, kuomet tikrai nežinosi, kaip jai padėti. Juk apie mašinas žinau tik tiek, kad mėlyna žymiai gražesnė nei balta…

Go Bananas nuotr./„Go Bananas“ komanda ir automobilis prieš ralį
Go Bananas nuotr./„Go Bananas“ komanda ir automobilis prieš ralį

Oi, vos nepamiršau! Nepaisant to, kad ši misija – nuotykis su tam visiškai nepritaikytu automobiliu be techninės pagalbos, tai ir labdaros ralis. Savo šešiolikos tūkstančių kilometrų kelionės metu norime padėti rinkdami lėšas dviems paramos ir labdaros fondams . „Jaunimo linijai “ ir oficialiam Mongolijos ralio labdaros fondui – „Cool earth“. Kodėl? Nes mūsų iššūkiai panašūs, o šios organizacijos atlieka puikų darbą.

P.S. Prie misijos galite prisidėti ir Jūs. Visos surinktos lėšos bus skirtos „Jaunimo linijai“ ir „Cool earth“. Viskas labai paprasta, www.gobananas.lt spauskit mygtuką Donate dešinėje!

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis