„Go Planet Travel“ klientams draudimas išmokėjo virš 210 tūkst. litų

Ne gyvybės draudimo bendrovė BTA šiemet bankrutavusio kelionių organizatoriaus „Go planet“ klientams išmokėjo daugiau kaip penktadalį milijono litų. Bendrovė reagavo labai operatyviai ir išmokas padengė daugiau nei trims šimtams gavėjų. Likusiems kompensacijos taip pat yra paruoštos, šiuo metu laukiama, kol likęs keletas dešimčių nukentėjusiųjų patikslins reikiamus duomenis.
„Go Planet Travel“ interneto puslapis
„Go Planet Travel“ interneto puslapis

„Stengiamės kiek įmanoma operatyviau reaguoti į nutikusią nelaimę ir nukentėjusiesiems kuo greičiau kompensuoti bent jau dalį turtinės žalos. Specialiai suburta darbuotojų komanda telefonu tikslino nukentėjusiųjų duomenis bei užtikrino, kad kompensuojama suma nedelsiant pasiektų išmokos gavėjus. Džiaugiamės, kad nors taip galime sumažinti bankrutavusios bendrovės klientų patirtus nemalonumus. Tikimės, kad ateityje tokių atvejų bus kuo mažiau ir žmonės keliaudami tokių nesklandumų nepatirs“, – teigia ne gyvybės draudimo bendrovės „BTA Insurance Company“ SE filialo Lietuvoje Žalų reguliavimo departamento direktorė Karolina Karpova.

Po „Go Planet Travel“ žlugimo vasarą kelionių bendrovės klientams įstrigus svečioje šalyje, BTA skubiai išmokėjo lėšas (123.927 Lt) žmonių nakvynės bei bilietų kaštams padengti.

15min.lt anksčiau rašė, kad kelionių operatoriaus „Go Planet Travel“ klientai beveik pusmetį negavo žinių apie jiems priklausančias kompensacijas. Gruodžio 19 dieną jų sąskaitas pasiekė 32 proc. nuo įsigytos kelionės sumos. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis