Į redakciją kreipęsi nukentėjusieji patvirtino, kad darbo savaitės pabaigoje jų sąskaitas pasiekė kompensacijos – 32 proc. nuo už keliones sumokėtos sumos.
„Neveltui sako, kad Kalėdos – stebuklų metas. Pagaliau mums sugrąžino tuos 32 proc.! Manau, viešumas daro savo“, – sakė buvusi „Go Planet Travel“ klientė Justė. Mergina prieš keletą savaičių susisiekė su 15min.lt ir pasakojo, jog nuo liepos, kada bankrutavo „Go Planet Travel“, iš Valstybinio turizmo departamento nesulaukia konkretaus atsakymo apie kompensacijas. Nuo publikacijos pasirodymo praėjus dienai, Turizmo departamentas paskelbė, jog kompensacijos jau paskaičiuotos.
„Patvirtiname, kad draudimo bendroves „BTA Insurance Company“ SE filialas Lietuvoje ir Compensa TU S.A. Vienna Insurance Group Lietuvos filialas jau vykdo kompensacijų turistams išmokėjimą, pagal gruodžio 10 dieną Valstybinio turizmo departamento raštu išdėstytą reikalavimą“, – pranešė Valstybinio turizmo departamento atstovė spaudai Edita Gaigalienė.
Turizmo departamento duomenimis, „Go Planet Travel“ turistų patirti nuostoliai sudaro 1 mln. 790 tūkst. 742 litus. Iš šios sumos 123 927 21 Lt buvo panaudoti, gelbstint į bejėgišką padėtį patekusius turistus Turkijoje – juos reikėjo parskraidinti į Lietuvą.
Likusi 576 072 Lt suma yra paskirstyta visiems nukentėjusiems asmenims, kurią draudimo bendrovės perveda į nukentėjusiųjų nurodytas banko sąskaitas.