Graikija pristatė, kaip poilsiautojai galės degintis paplūdimiuose

Graikai rengiasi turizmo sezonui. Nuo birželio jie ketina atidaryti viešbučius, o nuo liepos 1-osios norėtų priimti turistus ir iš užsienio. Visgi turistų patirtis po koronaviruso pandemijos gerokai pasikeis – atsiras nemažai papildomų saugumo priemonių. Viena jų – stikliniai aptvarai paplūdimiuose.
Santorinas pandemijos metu
Santorinas pandemijos metu / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Italija jau anksčiau buvo kėlusi idėją dėl stiklinių skydų, kurie užtikrintų saugų atstumą tarp poilsiautojų. Visgi Italijoje tai ir liko tik idėja, o štai Santorino saloje Graikijoje tokie „aptvarai“ jau iškilo.

„Reuters“ skelbia, kad juos įrenginėti pradėjo paplūdimyje barą turintis Charlie Chahine'as. Jis verslą vysto Perissa paplūdimyje Santorino saloje, kuri yra viena populiariausių Graikijos salų.

Ch.Chahine'as tikina, kad to ėmėsi ne tik dėl turistų. Ši vieta yra ir mėgiama vestuvininkų vieta, čia rengiamos šventės. Vyras pripažino, kad jam pačiam tokios „dėžės“ nepatinka, bet jis nemato kitos išeitis – privalo imtis priemonių, kad turistai galėtų grįžti.

„Mes to nenorime, – aiškino graikas. – Bet jeigu tai yra būtina tam, kad būtų užtikrintas žmonių saugumas, ir tai leistų mums dirbti – tą ir darysime.“

Tai, kad Graikija intensyviai ruošiasi turistų sugrįžimui, stebinti neturėtų. Šalies ekonomika labai priklauso nuo keliautojų – turizmo pajamos sudaro apie 20 proc. BVP pajamų.

Santoriną kasmet aplanko apie 2 mln. žmonių, sezono metu baltos jo gatvelės būna sausakimšos. Dabar jos – tuščios.

„Manau, kad turime nuo kažko pradėti, – sakė Santorino viešbutininkų asociacijos viceprezidentas Andreas Patiniotis. – Yra tiek daug žmonių, kurie yra priklausomi nuo viešbučių veiklos.“

Graikija yra paskelbusi 9 taisykles, pagal kurias turizmas vėl galėtų atsigauti. Šalis svarsto reikalauti iš atvažiuojančių keliautojų įrodymo, kad šie neserga koronavirusu. Tokie „sveikatos pasai“ visgi kol kas vertinami ir skeptiškai – ekspertai abejoja, ar jie tikrai būtų sveikatos garantas.

Kaip Santorinas atrodė prieš krizę:

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis