Balandžio 24 dieną Fordas pateko į itin nemalonią situaciją. Hotorno oro uoste netoli Los Andželo jis prastai išgirdo bokštelio radijo komandas ir kirto pakilimo/tūpimo taką. Tokių klaidų pasitaiko, tačiau tai – vienintelis šio oro uosto takas. Tiesą sakant, tuo metu link jo jau leidosi kitas lėktuvas. Nors tarp jų buvo didelis atstumas ir tikimybė, jog šie orlaiviai susidurs buvo minimali, tai – didelis pažeidimas. Federalinė aviacijos administracija pradėjo tyrimą, bet ir taip aišku, kad tai – Fordo kaltė.
Tačiau juk tai nereiškia, kad Fordas yra blogas pilotas, tiesa? Žinoma, kad ne. Bet tai – ne pirmas toks incidentas jo karjeroje. FAA tikriausiai tebeturi jo telefono numerį.
2015 metais Fordas avariniu būdu leidosi golfo lauke. Tuomet sugedo jo Antrojo pasaulinio karo laikų lėktuvo variklis. Fordas buvo neblogai aptrankytas, tačiau rimtų problemų išvengė. Ant žemės irgi niekas nenukentėjo.
2017 metais Fordas padarė didžiausią klaidą savo piloto karjeroje. Tuomet jis savo mažą lėktuvą nutupdė ne ant oro uosto tako, o šalia jo – ant vieno iš lėktuvų riedėjimo kelių. Tai – savaime yra didžiulė klaida. Oro uostas buvo reguliuojamas, ir Fordui buvo duotos teisingos instrukcijos. Ir jis vis tiek nutūpė ant kelio, o ne ant tako. Niekada negalima mesti tako dėl keliuko, bet Fordo problemos buvo dar didesnės – jis nutūpė praskridęs virš didelio keleivinio lainerio su daugiau nei šimtu keleivių viduje. Vėlgi, atstumas tarp orlaivių buvo didelis, todėl realios susidūrimo galimybės nebuvo, tačiau Fordas yra vienas iš tų pilotų, kurie nemato, kad jo kelyje yra didelis lėktuvas.
Tuomet Fordas nuobaudos išvengė. Ar išvengs ir šįkart – sužinosime ateityje. Tačiau 77-erių aktorius tikrai nėra geriausias pilotas pasaulyje.