Kaip 15min pasakojo šiuo skrydžiu turėjęs skristi Paulius, keleiviai ilgokai buvo palikti nežinioje – jiems neaiškinta, dėl ko lėktuvas nepakilo.
„Atėjus į bagažo patikrą, parodžius bilietą, buvo pasakyta, kad skrydis atšauktas. Ta informacija pasirodė ir ekranuose oro uoste. Bet niekas dar nieko nesakė. Likus pusvalandžiui iki skrydžio atėjo trumpoji žinutė į telefoną, kad skrydis atšauktas, ir kad reikia kreiptis nurodytu telefonu dėl informacijos. Tačiau duotas numeris – klientų aptarnavimo biuro Rygoje, kuris dirba tik nuo 9 val.“, – apie 8 val. 15min pasakojo oro uoste laukiantis vyras.
„Yra žmonių, kurie turi jungiamąjį skrydį, kurie Amsterdame persėda ir skrenda į JAV, o dabar nežinia, kaip bus“, – sakė Paulius.
Anot jo, belaukiantiems keleiviams buvo atneštas vandens aparatas. „Tikriausiai su ta mintimi, kad dar reikės gerokai palaukti“, – svarstė jis.
Galiausiai, biurui Rygoje pradėjus darbą, keleiviai buvo informuoti, jog jie į Nyderlandus bus nuskraidinti popiet. Pakilę iš Vilniaus per Rygą Amsterdamą jie pasieks tik 17.50 val. „Telefonu neaiškino priežasčių, tik atsiprašė“, – sakė Paulius.
„Galbūt čia naujas taupymo būdas – nesurenkamas pilnas lėktuvas keleivių, tad vienas skrydis atšaukiamas, ir visi dviejų skrydžių keleiviai sutalpinami į vieną lėktuvą“, – svarstė jis.
„Dviejų priežasčių derinys“
15min gautame „AirBaltic“ komentare atsiprašoma keleivių dėl nepatogumų ir teigiama, kad buvo atšaukti du skrydžiai – iš Vilniaus į Amsterdamą, ir iš Amsterdamo į Vilnių. Oro linijų teigimu, tai nulėmė „techninių priežasčių ir oro sąlygų Amsterdame derinys“.
Atšaukus skrydžius, neturėta kitų orlaivių, kurie galėtų pakeisti negalėjusius pakilti. Oro linijos žada, kad šiemet įsigyjamas „Bombardier CS300“ tokias situacijas ateityje padės greičiau išspręsti.