Piktinasi paaiškinimų trūkumu
Pirmadienį Andrius gavo laišką iš kelionių organizatoriaus „Kidy Tour“ (anksčiau bendrovė vadinosi ir „Tiketa Tour“), kad sausio 11 d. turėjusi vykti kelionė neįvyks.
„Dėl vykdomos skrydžio politikos sausio 11 dienos skrydis yra atšaukiamas“, – rašoma laiške, kuriame apgailestaujama dėl susiklosčiusios situacijos ir siūlomos alternatyvos: kelionės kuponas, datos / krypties keitimas su nuolaida arba pinigų grąžinimas.
„Niekas nieko neaiškina – čia didžiausia problema. Jie gražiais žodžiais vadina – „dėl vykdomos skrydžių politikos“, bet nieko iš tiesų nepasako“, – komunikacijos trūkumu piktinosi Andrius.
Kas įdomiausia, pasak pašnekovo, kiti Lietuvos kelionių organizatoriai gabena poilsiautojus į Egiptą į tuos pačius viešbučius net ir tą pačią dieną, kai „Kidy Tour“ savo reisą atšaukė.
„Kodėl atšaukė skrydį – visiškai neaišku. Juk niekas nepasikeitė – nei atvykimo reikalavimai, rekomendacija dėl vykimo į Egiptą kokia buvo – tokia ir likusi, – stebėjosi keliautojas (Lietuvos Užsienio reikalų ministerija į Egiptą rekomenduoja nevykti. Tokia griežčiausia rekomendacija galioja visoms pasaulio valstybėms).
– Jeigu bent būtų paaiškinę, dėl kokių priežasčių atšaukia skrydį – gal pilotai, gal įgulos nariai susirgo, gal dar kažkas... Visi mes žmonės, viską galime suprasti. Bet kai net nepaaiškina...“
Grąžins pinigus, bet nauja kelionė kainuos brangiau
Andrius į kelionę planavo vykti su nemaža kompanija – iš viso buvo įsigyta 16 kelionės paketų. Atsisakyti planų nuvykti į Egiptą jie neplanuoja, nors kelionė atšaukta likus vos porai savaičių iki išvykimo, o naujai perkama kainuos brangiau.