Į Hamburgą iš Vilniaus – tiesioginiu skrydžiu

Per dieną į Hamburgo oro uostą nusileidžia ir pakyla maždaug 422 lėktuvai, kuriais skrenda vidutiniškai 40 400 keleivių iš viso pasaulio.
Hamburgo oro uostas įkurtas viduryje miesto
Hamburgo oro uostas įkurtas viduryje miesto / Hamburgo oro uosto nuotr.

Šį intensyvų orlaivių judėjimą hamburgiečiai gali pamatyti pakėlę akis į dangų – oro uostas yra įsikūręs mieste. Vokietijos uostamiestis – patraukli skrydžių kryptis. Nuo balandžio 30-osios iš Lietuvos jį pasiekti bus galima labai patogiai – tądien pradedamas tiesioginis skrydis Vilnius-Hamburgas.

Nors jis daugiausia orientuotas į verslo sektorių, kuriame jaučiamas didžiausias tokių skrydžių poreikis, neabejojama, kad vasarą tiesiogiai pasiekti Hamburgą susigundys ir nemažai turistų iš Lietuvos.

Hamburgo oro uosto nuotr./Hamburgo oro uostas
Hamburgo oro uosto nuotr./Hamburgo oro uostas

Pasak „Hamburg airport“ atstovo spaudai Torbeno Tosto, turistams patinka, jog oro uostas mieste: nuo Hamburgo centro jis nutolęs vos 10 km. Tiems, kurie neketina nuomotis automobilio, pasiekti jį patogu metro (linija S1). Kelionė nuo oro uosto iki centro juo užtrunka apie 25 min.

Nepaisant didėjančio keleivių skaičiaus, nuo 1997 metų triukšmo lygis Hamburge sumažėjo 40 proc. Tai lėmė inovacijos.

Paklaustas, ar aplink oro uostą gyvenantys žmonės nesiskundžia kasdieniniu lėktuvų variklių keliamu triukšmu, T.Tostas teigė, kad Hamburgo gyventojai to greičiausiai nepastebi. Be to, jie neabejingi aviacijai – yra sukurta aviacijos aistruolių bendruomenė.

„Hamburgo oro uostas daug metų vertinamas kaip ekologiškas aplinkai (EMAS ), jame nuolat diegiama įvairių modernių sprendimų, mažinančių taršą“, – sakė T.Tostas.

Todėl, nepaisant didėjančio keleivių skaičiaus, nuo 1997 metų triukšmo lygis Hamburge sumažėjo 40 proc.

T.Tostas pabrėžė, kad mieste įsikūręs oro uostas jaučia didelę atsakomybę savo kaimynams (aplink jį gyvenantiems žmonėms) – per 40 gyvavimo metų investuota daugiau nei 40 mln. eurų į apsaugos nuo triukšmo programas.

Anot oro uosto atstovo, gyventojai džiaugiasi turėdami garsui atsparius langus ir specialius ventiliatorius – per juos į miegamąjį šviežias oras patenka net neatidarius langų.

Paklaustas, ar tiesioginis skrydis Vilnius-Hamburgas yra naudingas ir reikalingas Vokietijai, T.Tostas pateikė tyrimų rezultatus: jie parodė, kad poreikis skrydžiui Hamburgas-Vilnius per pastaruosius 5 metus išaugo 50 proc.

Tiesa, reikia priminti, kad toks, tiesioginis skrydis jau buvo 2007 metais. Tuomet jį pasiūlė ir aptarnavo dvi skrydžių kompanijos – lietuvių „Lithuania Airlines“ ir latvių „Air Baltic“. Tačiau dėl tam tikrų priežasčių jis po kurio laiko buvo nutrauktas.

Hamburgo oro uosto duomenimis, 2014 metais į Vilnių iš Hamburgo (su persėdimais) skrido per 10 000 keleivių. Tuo metu 2007-aisiais, kai Hamburgą iš Vilniaus buvo galima pasiekti tiesioginiu skrydžiu, šiuo maršrutu skrido per 20 000 keleivių.

2014 m. į Vilnių iš Hamburgo (su persėdimais) skrido per 10 000 keleivių.

T.Tosto teigimu, šis skrydis įdomus ne tik lietuviams, norintiems patogiai pasiekti Hamburgą ir kitus netoli esančius Vokietijos miestus.

Hamburge yra keletas kompanijų, kurios išreiškė poreikį tiesioginiams skrydžiams į Vilnių, kaip į vieną iš savo TOP 5 verslo miestų Europoje.

Iš Vilniaus į Hamburgą keliautojus skraidins bendrovė „Air Lituanica“. Skrydžiai į Hamburgą bus vykdomi tris kartus per savaitę: antradieniais, ketvirtadieniais ir sekmadieniais. Skrydžio trukmė iš Vilniaus – 1 val. 45 min., atgal – 1 val. 55 min.   

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis