Į Kauną jaunimas viliojamas per „Instagram“, bet pensininkams reikia popieriaus

„Facebook“, „Instagram“ ir kiti socialiniai tinklai padeda į Kauną pritraukti jaunimo, išmaniosios programėlės naudingos ir čia mokytis atvykusiems studentams. Vis dėlto visiškai atsisakyti popierinių leidinių, skirtų turistams, nežadama: jų prašo vyresnio amžiaus užsieniečiai, besisvečiuojantys buvusioje Laikinojoje sostinėje.
Socialiniai tinklai
Socialiniai tinklai / 123rf.com

Spalį Kauno turizmo informacijos centras ir konferencijų biuras dalyvavo tarptautiniame skaitmeninio marketingo projekte „DMOtakeover“ socialiniame tinkle „Instagram“.

Projekto metu buvo keliamos įvairios nuotraukos ir video įrašai su Kauno vaizdais ir pristatymais. Taip buvo siekiama „Instagram“ vartotojams iš viso pasaulio parodyti, ką įdomaus keliautojams ir turistams gali pasiūlyti Kaunas.

Projektui skirtoje socialinio tinklo paskyroje „Think_tourism“ ir dabar galima rasti įvairių Kauno vaizdų, pavyzdžiui, video, kuriame matyti, kaip šis miestas atrodo iš dangaus.

Greta lietuviams puikiai žinomų Kauno simbolių – tokių kaip Kauno pilis, Pažaislis, senamiestis, rotušė, „Instagram“ vartotojai galėjo pamatyti, jog šiame mieste yra ir įspūdingų grafičių.

Žymiausias jų – ant buvusio „Lituanica“ fabriko sienų nupieštas „Senelis“, kuris Kauną garsino jau anksčiau. 

Greta šių vaizdų galima rasti vaizdų ir juos lydinčių saitažodžių iš naktinių miesto klubų, restoranų, muziejų, taip pat – turizmo informacijos centro gyvenimo. 

A photo posted by Visit Kaunas (@visit_kaunas) on

Socialiniais tinklais naudojasi nevisi turistai

„Informaciją apie Kauną ir čia esančius turistinius lobius skleidžiame visur, kur tik galime: reklamuojamės ir „Instagram“, feisbuke. Nors pastarasis, manau, jau „nueinantis“ dalykas – jaunimas ieško naujų socialinių platformų“, – sakė Kauno TIC direktorius Sigitas Sidaravičius.

Socialiniai tinklai nėra Dievas ir tėvas: vyresnio amžiaus turistams – tiek lietuviams, tiek užsieniečiams – vis dar reikia popierinių leidinių.

Pasak jo, turizmo biuras rūpinasi ne tik miesto svečiais, bet ir čia gyvenančiais studentais.

„Rudenį visose miesto aukštosiose mokyklose išplatinome QR kodus, kad kiekvienas pirmakursis nuskaitęs juos savo išmaniajame telefone galėtų parsisiųsti programėlę ir, pavyzdžiui, turėti miesto žemėlapį, gautų kitą jam naudingą informaciją apie naują miestą“, – pasakojo S.Sidaravičius.

Vis dėlto, pasak pašnekovo, socialiniai tinklai nėra Dievas ir tėvas: vyresnio amžiaus turistams – tiek lietuviams, tiek užsieniečiams – vis dar reikia popierinių leidinių.

„Šiemet Kaune daugiausia apsilankė vokiečių – jie net aplenkė rusus! Tačiau didžioji dalis svečių iš Vokietijos – pensininkai, kurių paklausus apie QR kodą ar „Instagram“, dauguma net nežinotų, kas tai yra“, – sakė Kauno TIC vadovas.

Turistų mieste yra visus metus

Keletą pastarųjų metų Kaune pastebima nauja tendencija – turistai į Kauną atvyksta ne tik šiltuoju metų laiku. 

Apibendrinti, kiek turistų Kaunas sulaukė šiemet, dar negalima: tačiau pirmųjų devynių mėnesių statistika rodo, jog per sausį-rugsėjį Kauno TIC ir jo padaliniuose apsilankė 76 601 turistai.

Dar daugiau – 121 262 turistai – buvo aptarnauti telefonu ar elektroniniu paštu. 

Per 2014 metus (sausio-gruodžio mėnesiais) Kauno TIC ir padaliniuose apsilankė 97 325 turistai (52 051 lietuviai ir 45 274 užsienio turistai).

Aptarnautų (atvykusių į Kauno TIC biurą ir filialus, besikreipiančių telefonu, el. paštu) skaičius siekė 149 740.

„Nereikėtų pamiršti, kad nemaža dalis turistų į atvykę į Kauną keliauja savarankiškai – viską randa internete, tad į Kauno TIC net nesikreipia. Tad į mūsų statistiką nepatenka“, – atkreipė dėmesį S.Sidaravičius.

Tai liudija ir augantis Kauno TIC interneto puslapio lankomumas. Unikalių lankytojų skaičius per10 2015 metų mėnesių buvo 97 007, t.y. 47 proc. daugiau, lyginant su 2014 metų tuo pačiu laikotarpiu.

Dažniausiai į visit.kaunas.lt puslapį užsuka lietuviai ir latviai, taip pat turistai iš Jungtinės Karalystės, Rusijosa, Baltarusijos, Vokietijos ir JAV.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis