Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Į Klaipėdos senamiestį atvykę turistai rado užrakintas duris

Savaitgalį feisbuke kilo audringa diskusija dėl Klaipėdos turizmo ir kultūros informacijos centro (KTIC) darbo laiko. Praėjusios savaitės pabaigoje jį neva aplankyti ir gauti informacijos norėję kaimynai latviai liko nusivylę – centras buvo užrakintas.
Klaipėdos senamiestis
Klaipėdos senamiestis / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.
Temos: 2 Klaipėda Turizmas

„Nes paprastai žmonės atostogauja darbo dienomis nuo pirmadienio iki penktadienio?“ – situaciją ironiškai komentavo užrakintas Klaipėdos TIC duris radusi Latvijos pilietė.

Kai kurie kaimynus latvius palaikė, teigdami, kad esant tokiam požiūriui ir tvarkai tikėtis didesnio turistų skaičiaus Klaipėdos senamiestyje nereikėtų. Kiti teigė priešingai – nematė prasmės dirbti dėl kelių turistų savaitgalį šaltuoju metų laiku.

Pasak Klaipėdos TIC direktorės Romenos Savickienės, vasaros sezono metu Turizmo ir kultūros informacijos centras dirba ir savaitgalį, nes padidėja turistų srautas.

Šaltuoju metu laiku daugelis tokių centrų Lietuvoje savaitgaliais nedirba. Šiuo metu Klaipėdos TIC darbo dienomis dirba nuo 9 iki 18 val.

„Nepaisant to, pastaruosius du savaitgalius dirbome, nes turėjome gidų mokyklėles. Jeigu dirbame iki 19 valandos, tai 19.15 valandą atvykęs žmogus skundžiasi, kodėl nedirbame.

Toks darbo laikas – visoje Lietuvoje, nes joje jaučiamas sezoniškumas, išskyrus kai kuriuos didmiesčius, kur didesnis turistų srautas.

Kituose miestuose tikriausiai finansiškai nebūtų naudinga laikyti atidarytą įstaigą, kai apkrova nėra didelė“, – sakė Klaipėdos TIC direktorė R.Savickienė.

Ji priminė, kad savaitgalį uostamiestyje net ir nedirbant Turizmo ir kultūros informacijos centrui yra galimybė sužinoti visą reikalingą informaciją.

„Užbėgdami įvykiams už akių jau padarėme namų darbus praeitais metais – savaitgalį į Klaipėdą atvykę svečiai gali rasti 3 informacines dėžes (geležinkelio, autobusų stotyse ir prie Turizmo ir kultūros informacijos centro), kuriose informacija apie Klaipėdą – 24 valandas per parą. Turbūt esame vieninteliai Lietuvoje turėdami tokias informacines dėžes“, – svarstė R.Savickienė.

Priminta ir apie tai, kad paprastai informacijos turi viešbučiai, infoterminalai, interneto tinklalapiai.

„Kasmet po keletą nepatenkintų turistų sulaukiame. Gavome latvių kontaktus ir su jais susisieksime. Net pas mūsų kaimynus situacija tokia pati – jie savaitgaliais nedirba. Kai vyksta dideli renginiai, visada prisitaikome ir dirbame“, – tikino R.Savickienė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos