Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Į Romą – su meile, iš jos – be daiktų: į Lietuvą grįžo Italijoje apvogti turistai

Penktadienio naktį į Lietuvą grįžo po Italiją keliavęs pusšimtis lietuvių, tačiau po kelionės autobusu jie būriavosi ne su lagaminais, o su paprastais maišeliais – beveik visus daiktus jie prarado Romoje.

Nors kelionę sugadino itin nemalonus įvykis, po kelionės besiskirstantys žmonės bandė nenusiminti. „Svarbu, grįžom“, – šyptelėjo viena iš keleivių. „Juk mes nieko nebeturim!“, – kvatojo kitos, stovėdamos prie bagažo skyriaus.

Kaip 15min.lt jau rašė, antradienį Romos apylinkėse buvo apiplėštas su „Topturu“ pakeliauti išvykusių turistų autobusas. Vagys pasisavino viską: nuo lagaminų iki piniginių, kompiuterių ir telefonų.

Vagystė įvyko, kai turistai grožėjosi Vatikanu, o autobusas tuo metu stovėjo ne saugomoje, o prekybos centro aikštelėje. Tačiau autobusų nuomos paslaugas „Topturui“ teikiančios įmonė „Vilneda“ tikina, kad vairuotojai čia niekuo dėti.

Keleiviai nebuvo įspėti, kad daiktai liks be priežiūros

Į Kauno pilies aikštelę atvykę autobuso vairuotojai išlaipino keleivius ir netrukus pasišalino. Su žurnalistais kalbėtis jie atsisakė.

Iš Italijos grįžusi Rita sakė, kad pati kelionė būtų buvusi tikrai įspūdinga, jeigu nebūtų sugadinta Romoje. „Manyčiau, daugiau atsakingumo reikia“, – teigė ji 15min.lt

Moters teigimu, keleiviams nebuvo kaip apsaugoti savo vertingų daiktų – kasdien buvo vykstama tolyn, į kitą vietą, be galimybės viešbutyje saugiai palikti lagaminus, o vėliau juos pasiimti. 

„Pirmoji kelionė, ir tokia įspūdinga. Baisu“, – nusivylusi sakė Aistė.

Po vagystės vairuotojai keleiviams teisinosi, kad jie turi teisę išeiti pusvalandžiui į tualetą. „Nebuvome perspėti, kad mūsų lagaminai bus palikti be priežiūros“, – kalbėjo Rita.

Atsiprašymo sulaukė tik kelionės pabaigoje

„Net neįsivaizduoju, kaip čia bus. Neįsivaizduoju“, – sakė kita keleivė.

Jos teigimu, apie kompensacijas dar nebuvo kalbėta. „Niekas nieko nežino apie jas“, – sakė ji, tačiau pridūrė, kad keleiviai galų gale į kelionės pabaigą bent išgirdo atsiprašymą – gidės ir „Topturo“ vardu.

Grįžusi Aistė patvirtino kitos keleivės žodžius, kad nuo turistų kurį laiką buvo slepiama vagystė – jie apie ją sužinojo praėjus beveik pusdieniui. „Įvykis užfiksuotas 12.30 val, policijai pranešta 13.55, o mes sužinojom 18 val.“, – teigė ji.

„Pirmoji kelionė, ir tokia įspūdinga. Baisu“, – nusivylusi sakė Aistė.


Kaip 15min.lt jau rašė, turistus į Italiją vežusios įmonės „Vilneda“ Rinkodaros direktorius Tautvydas Žilinskas kategoriškai neigia, kad dėl vagystės kalti autobuso vairuotojai. Jo tikinimu, vairuotojai nelaimės metu ilsėjosi prieš naktinę kelionę ir autobusą buvo palikę vos pusvalandžiui.

„Vilneda“ turi vilties, kad nusikaltėlius pavyks surasti. Tačiau, jei taip neatsitiks, įmonė neketina pati imtis atlyginti keleiviams patirtos žalos. 

„Ar gali būti žmogus kaltas, kad jis ilsisi, kai jam privalomas poilsis yra devynių valandų? Vagystė įvyko prieš naktinį važiavimą namo. Pagal tvarką, privaloma yra vairuotojams pailsėti. Keleiviai buvo išėję į ekskursiją, o vairuotojai – poilsio. Autobusas buvo užrakintas, bet vagys išlaužė ir bagažinę, ir įėjimo duris. Vairuotojų kaltės čia jokios nėra“, – 15min.lt sakė jis.

„Vilneda“ turi vilties, kad nusikaltėlius pavyks surasti. Tačiau, jei taip neatsitiks, įmonė neketina pati imtis atlyginti keleiviams patirtos žalos. 

Kelionių agentūros „Topturas“ vadovė Gita Vanagaitė-Kardelienė 15min.lt  taip pat tvirtino, kad užbėgti už akių šiam nelaimingam įvykiui tikrai nebuvo galimybės. Pasak jos, iki šiol niekada taip stipriai apvogtas nebuvo nė vienas turistų autobusas, kurie visada stovi nemokamose aikštelėse.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos