Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Į Vilnių iš Barselonos neišskridę „WizzAir“ klientai – įsiutę: naktį oro uoste mus paliko likimo valiai

Šeštadienį iš Barselonos į Vilnių turėjusi skristi 15min skaitytoja Indrė Janavičiūtė teigia, kad atšaukusi skrydį aviakompanija „WizzAir“ savo klientus paliko likimo valiai – net uždarė savo informacijos centrą, kad šie nekvaršintų galvos. „Wizz Air“ komunikacijos vadovas Gaboras Vasarhelyi 15min atsiųstame atsakyme apgailestavo dėl nepatogumų, kuriuos klientai patyrė ne dėl aviakompanijos, o dėl streikuojančių oro uosto darbuotojų kaltės.
Wizz air
Wizz air / Wizzair nuotr.

Kaip teigiama I.Janavičiūtės 15min atsiųstame laiške, šeštadienį Barselonos oro uoste dėl antžeminių oro uosto paslaugų bendrovės „Swissport“ darbuotojų streiko buvo atidedami skrydžiai taip pat – ir „WizzAir“ skrydis į Vilnių.

„Praėjus valandai po to, kai turėjome išskristi, ekranuose vis dar nebuvo skelbiama jokia informacija. Po dar 30 minučių laukimo per garsiakalbį buvo paskelbta, kad skrydis atšauktas, o keleiviai turi nuvykti į skrydžių bendrovės informacijos centrą, kur jiems bus pakeisti bilietai ir pasirūpinta jų apgyvendinimu“, – laiške pasakojo mergina.

Pasak jos, apie dvidešimties žmonių grupė nuėjo į „WizzAir“ informacijos centrą, tačiau čia prasidėjo ilgi ginčai su kompanijos darbuotojais.

Mums pasakė, kad mūsų kaltė, kad nežinojome, jog skrydis įvyks iš kito oro uosto.

„Mums pasakė, kad mūsų kaltė, kad nežinojome, jog skrydis įvyks iš kito oro uosto“, – piktinosi ji.

Anot I.Janavičiūtės, iki kito oro uosto kelionė automobiliu trunka apie dvi valandas, o tai reiškė, kad keleiviai į skrydį jau pavėlavo.

Nepaisant to, anot jos, aviakompanijos darbuotojai atsisakė grąžinti pinigus už skrydį, pakeisti bilietus ar suteikti apgyvendinimą.

„Tuomet informacijos centras dviem valandoms užsidarė, kad nebebūtų ginčų“, – teigė ji.

Galiausiai paaiškėjo, kad apie skrydį iš kito oro uosto sužinojo tik tie keleiviai, kurie pridavė bagažą – jie buvo nugabenti į kito oro uostą ir išskrido.

Tuo metu apie dvidešimt keleivių su rankiniu bagažu buvo palikti laukti prie skrydžio vartų, tikėdamiesi, kad išskris.

Vida Press nuotr./Mergina oro uoste
Vida Press nuotr./Mergina oro uoste. Asociatyvinė nuotr.

„Mums nebuvo suteikta apskritai jokia informacija, – pykčio neslėpė mergina. – Tėvai su mažais vaikais, pagyvenę žmonės, nekalbantys ispanų ar anglų kalbomis, buvo palikti oro uoste vidurnaktį be jokios pagalbos. Vienintelis pasiūlymas mums buvo pasirūpinti skrydžiu namo, o vėliau rašyti skundą aviakompanijai.“

„Siaubinga patirtis. Miegojau 3 valandas, parvykti namo pavyko tik po paros, patyriau papildomas išlaidas. Ir dar valandai buvo atidėtas kitos dienos skrydis į Rygą. Žinoma, buvo gera žinoti, kad galiausiai apskritai pasieksi namus“, – teigė ji.

„WizzAir“ atstovas: apgailestaujame

„WizzAir“ komunikacijos vadovas G.Vasarhelyi 15min atsiųstame atsakyme teigė, kad kaip ir daugelis kitų aviakompanijų, „WizzAir“ taip pat palietė Barselonos El Prato oro uoste vykęs streikas.

Buvo sutrikdyti skrydžiai, taip pat buvo delsiama pristatyti bagažą kai kuriems skrydžiams.

Anot jo, dėl to, kad oro uoste nebuvo suteikiamos antžeminės oro uosto paslaugos, buvo sutrikdyti skrydžiai, taip pat buvo delsiama pristatyti bagažą kai kuriems skrydžiams.

„Mūsų komanda sunkiai dirba, stengdamasi kaip galima sumažinti streiko sukeltą poveikį mūsų veiklai ir kuo skubiau pristatyti bagažą“, – teigiama atsakyme.

Pasak jo, visiems keleiviams buvo pranešta, kad vyksta streikas: „Ir nors streikas nuo mūsų nepriklausė, mes nuoširdžiai apgailestaujame dėl bet kokių nepatogumų, kuriuos jis sukėlė.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Televiziniai „Oskarai“ – išdalinti, o šiuos „Emmy“ laimėtojus galite pamatyti per TELIA PLAY
Progimnazijos direktorė D. Mažvylienė: darbas su ypatingais vaikais yra atradimai mums visiems
Reklama
Kodėl namui šildyti renkasi šilumos siurblį oras–vanduo: specialisto atsakymas