Iš Palangos skridusi tautietė liko pasipiktinusi: „Būkite atidūs. Aukso gysla Palangos oro uoste“

„Būkite atidūs! Aukso gysla Palangos oro uoste arba oro uostas tapęs muitine“, – socialiniuose tinkluose pasipiktinimą lieja tautietė Jolanta. Iš Palangos oro uosto skridusi moteris liko nusivylusi. Rugpjūčio paskutinėmis dienomis iš kurorto oro uosto į Londoną skridusi moteris užsiregistravo skrydžiui iš anksto, tačiau programėlė oro uoste nesuveikė ir ji negalėjo pateikti įlaipinimo kortelės. Už šią paslaugą moteris buvo apmokestinta ir nusivylimą išliejo socialiniame tinkle. Oro uostų atstovas 15min patikino, jog buvo pasielgta, kaip numato taisyklės.
Palangos oro uostas
Palangos oro uostas / Tarptautinio Palangos oro uosto nuotr.

Iš Tauragės kilusi moteris viešai papasakojo, jog panašias situacijas išgyveno ir kituose oro uostuose, tačiau svetur už tokią pat paslaugą esą apmokestinta nebuvo.

„Skridau iš Palangos į Lutoną. Turėjau nemalonų įvykį, kuris man kainavo 35 Eur. Na, viskas būtų gerai, jei tikrai būtų už ką mokėti. Skraidau gana dažnai, todėl daug įvykių, niuansų yra buvę oro uostuose. Taigi, apie įvykį 26/08/18, apie 20 val.

Atvykusi į Palangos oro uostą, aš tiesiai ėjau pro patikros, išvykimo vartus, kadangi turėjau tik rankinį bagažą. Viskas buvo tvarkingai sudėta, parfumerija maišeliuose, jokio viršsvorio rankinėje, išsipirkus „priority“, vieną iš brangiausių sėdimų vietų, „check in“ (registracija red.past.) padaryta internetu, tiesiog nėra ko jaudintis.

Iškrovus bagažą ir visus daiktus, paprašė parodyti įlaipinimo kortelę (kur normaliai jie rodomi ar skenuojami kitose patikros vietose). Aišku, aš išsitraukiau mobilųjį telefoną, kadangi visada jį naudoju, ten turiu parsisiuntus WIZZair programėlę, kurioje visa informacija apie mano skrydį, popierinių įlaipinimo kortelių nespausdinu jau 3 metai.

Bandau atidaryti telefone – neatsidaro, nors visa informacija apie skrydį yra, galima matyti mano sėdimą vietą, pirmenybinį įlaipinimą ir kita.

Popierinių įlaipinimo kortelių nespausdinu jau 3 metai. Bandau atidaryti telefone – neatsidaro, nors visa informacija apie skrydį yra.

Yra man taip keletą kartų buvę Kauno oro uoste, Lutone, Rygoje, Tel Avive, kai dėl kažkokių oro uosto ar puslapio trukdžių neatsidaro įlaipinimo kortelė. Be jokių problemų nueidavau į įlaipinimo departamentą, ten, kur priduodame bagažą, ir tiesiog parodžius pasą ar pasakius tik pavardę, vardą, kompiuteryje būdavo surastas mano bilietas ir dar atsiprašydavo už nepatogumus. Jokio mokesčio! Kadangi registracija padaryta laiku. O štai Palangos oro uoste reikia mokėti 30 Eur“, – piktinosi Jolanta.

Moteris pasakoja, jog jai buvo pasakyta „susimokėsi ir grįši“. Nepatikėjusi, jog reikės mokėti, moteris nuėjo į bagažo priėmimo skyrių, tačiau išgirdo tą patį.

„Po pasiaiškinimų, parodymų, kad viskas telefone atsidaro, yra visa informacija, buvau išvadinta nepadoriomis frazėmis, pasiūlyta skraidyti per kitas oro linijas, o jei noriu per „Wizz Air“, tai turiu mokėti.

Trečias nemalonus punktas kasoje, kurios neradau. Grįžau atgal, vėl buvau išguita ir paaiškinta, kaip eiti. Na, ten kasos vis tiek neradau, bet atidariau vienas kabineto duris, paklausiau, kur kasa. Viduje buvo darbuotoja ir klientas vyras, kuris įširdęs rėkė: „Taip, tai čia muitą renka“, nes pasirodo jis mokėjo už tą patį ir bandė su ta moterimi aiškintis.

Milvydo Mažono nuotr./Palangos oro uostas
Milvydo Mažono nuotr./Palangos oro uostas

Man įėjus, kartojosi ta pati jų režisuota programa, visi darbuotojai tuo pačiu stiliumi, vienas kitą palaiko. Ir verčia visą bėdą ant „Wizz Air“ įstatymų“, – pykčio neslėpė Jolanta.

Nemalonumai tuo nesibaigė, moteris liko nustebusi gavusi per mažai grąžos ir vėl kreipėsi į oro uosto darbuotojus.

„Kadangi žinau, kad turėjau gauti grąžos 10 Eur, pradėjau jų ieškoti piniginėje. Na, žiūriu, grąža tik 5 Eur atiduota, o „bauda“ 30 Eur čekis išrašytas. Nusipirkau vandens ir paklausiau pardavėjos, kur man kreiptis, kol neišskridau, dėl tos grąžos.

Ji patarė kreiptis į darbuotoją, kuri jau pasirodė salėje ir pradėjo kviesti turinčius pirmenybinį įlaipinimą. Ji suskambino telefonu, pasakė mano pavardę. Telefono gale buvo galima girdėti, kad moteris atsisako su manim kalbėti. Paėmiau ragelį, mandagiai paklausiau apie grąžą. Kur vėl buvo atrėžta – ką, nežinai, kad 5 Eur už paslaugą. Tai štai, kur šuo pakastas, aš dar ir paslaugą gavau už 5 Eur“, – negalėjo atsistebėti Jolanta, piktindamasi dėl sumokėtų 35 eurų, kurie, anot moters, iš žmonių veikiausiai nuplėšiami kiekvieną dieną.

Mokestį nustatė skrydžių bendrovė

Valstybės įmonės Lietuvos oro uostai atstovas Milvydas Mažonas 15min patikino, jog tokį mokestį yra nustačiusi pati skrydžių bendrovė ir jis vienodai taikomas visuose oro uostuose.

„Visu pirma, labai gaila, kad kelionė prasidėjo nemaloniais įspūdžiais. Siekiame, kad keleivių aptarnavimas visuose Lietuvos oro uostuose būtų malonus ir pagarbus.

Tačiau aviakompanijos taisyklės yra tokios: užsiregistravus (t.y. padarius check-in), reikia parsisiųsti įlaipinimo kortelę (boarding pass), kurią reikia pateikti einant į aviacijos saugumo patikrą. Šią kortelę galima atsispausdinti arba turėti telefone (programėlėje arba el. pašte). Telefone esančios elektroninės įlaipinimo kortelės priimamos visuose Lietuvos oro uostuose. Įlaipinimo kortelių parsisiuntimo instrukcijos nurodomos aviakompanijų interneto puslapiuose arba jų mobiliose programėlėse.

Likus kelioms valandoms iki skrydžio prisijungus prie puslapio ar programėlės šios kortelės parsisiųsti jau nebegalima, tad už jos spausdinimą oro uoste imamas 35 eurų mokestis.

Mūsų žiniomis, keleivė buvo užsiregistravusi į skrydį, tačiau įlaipinimo kortelės neturėjo. Likus kelioms valandoms iki skrydžio prisijungus prie puslapio ar programėlės šios kortelės parsisiųsti jau nebegalima, tad už jos spausdinimą oro uoste imamas 35 eurų mokestis.

Tai nėra oro uosto mokestis. Jį nustato aviakompanija ir jis yra vienodas visuose trijuose Lietuvos oro uostuose. Dažniausiai mažų sąnaudų oro linijos turi tokio tipo mokesčius, jų dydis priklauso nuo pačios aviakompanijos“, – situaciją komentavo M.Mažonas.

Reikia atsispausdinti arba atsisiųsti ne vėliau nei 2 val. prieš skrydį

„Wizz Air“ nekomentuoja individualių situacijų, tačiau šiuo atveju bendrovė dar kartą nori priminti savo keleiviams, jog jie turi atsiųsti arba atsispausdinti įlaipinimo bilietus likus mažiausiai 2 valandoms iki skrydžio. Neturint atsisiųsto ar atsispausdinto įlaipinimo bilieto, keleiviai gali registruotis skrydžiui oro uoste, sumokėję oro uoste taikomą registracijos mokestį. Jeigu keleivis prieš registraciją oro uoste įsigyja papildomų paslaugų, jis turi atsispausdinti arba atsisiųsti įlaipinimo bilietą iš naujo, kad jame matytųsi papildomų paslaugų įsigijimas. Naują įlaipinimo bilietą, kartu su galiojančiais kelionės dokumentais, keleivis turi pateikti oro uosto apsaugos punkte ir prie įlaipinimo vartų. „Wizz Air“ griežtai netoleruoja nemandagaus bei netinkamo elgesio ir nuoširdžiai atsiprašo, jei antžeminių paslaugų ar kitas personalas bendravo nederamai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis