Iš Vilniaus oro uosto pakilęs pigių skrydžių bendrovės „Wizz Air“ lėktuvas savo skrydžio tikslo nepasiekė, maždaug 21 val. Lietuvos laiku jis dėl gedimo avariniu būdu nusileido Berlyne. Apie tai 15min pranešė skaitytojas.
Jo teigimu, lėktuvas Berlyno oro uoste buvo priverstas nusileisti dėl jame galimai kilusio gaisro. Tokia informacija sklando ir socialiniuose tinkluose.
Socialiniame tinkle „Twitter“ paviešintose nuotraukose matyti, kad prie nusileidusio lėktuvo atvyko ugniagesių ekipažas, ugniagesiai vaikščiojo ir lėktuvo salone. Keleiviai skundėsi, kad jiems suteikiama mažai informacijos.
Leidosi dėl „techninių nesklandumų“
15min susisiekė su „Wizz Air“ atstovais. Bendrovės atsiųstame atsakyme 15min teigiama, kad „Wizz Air“ lėktuvas dėl nenumatytų techninių nesklandumų iš tiesų avariniu būdu leidosi Berlyno Tegelio oro uoste.
„Wizz Air“ orlaivis, spalio 29 dieną skridęs iš Vilniaus į Londono Lutono oro uostą (skrydžio nr. W6 8005), nusileido Berlyno Tegelio oro uoste dėl nenumatytų techninių nesklandumų, atsiradusių skrydžio metu. Atlikta privaloma orlaivio techninė apžiūra“, – rašoma atsakyme.
Kokie techniniai nesklandumai, bendrovė kol kas nedetalizavo.
Kad sumažintų vėlavimą, „Wizz Air“ nusprendė vykdyti skrydį iš Berlyno į Londono Lutono oro uostą su kitu orlaiviu spalio 30 dieną.
„Visiems skrydžio keleiviams buvo suteikti maisto kuponai bei apgyvendinimas viešbutyje, kaip numato ES bei „Wizz Air“ reglamentai. Bendrovė nuoširdžiai atsiprašo visų nepatogumų patyrusių keleivių, tačiau kartu norime priminti, kad keleivių, įgulos ir orlaivių saugumas visada išlieka mūsų prioritetu“, – nurodoma „Wizz Air“ atsiųstame atsakyme.
Trūko informacijos
Su 15min redakcija susisiekusi lėktuvo keleivė pasakojo, kad nusileidus jiems buvo pranešta, jog sugedo viena iš lėktuvo detalių.
„Lėktuvo kapitonas pasakė, kad dėl techninių kliūčių leidžiamės Berlyno oro uoste. Nusileidus buvo pranešta, kad sugedo viena iš lėktuvo detalių, esančių lėktuvo apačioje. Dėl to gedimo atsirado papildoma vibracija. Jau nusileidus mus patikino, kad pavojus negresia.
Vėliau buvome palydėti į vieną iš terminalų. Oro uosto personalas buvo labai malonus, bet jiems nebuvo suteikta išsamios informacijos, nes „Wizz Air“ neturi Berlyne savo bazės“, – rašė savo vardo nenorėjusi minėti skaitytoja.
Keleivė: „Wizz Air“ atstovai meluoja
Vis tik „Wizz Air“ siųstą informaciją dėl to, kaip jie pasirūpino keleiviais, ji neigia. Anot skaitytojos, viešbučiai buvo suteikti tik labai mažai keleivių daliai su vaikais.
„Visiems kitiems keleiviams buvo pasakyta, kad viešbučius ir skrydį jie gali organizuotis patys arba likti nakvoti terminale ant lovų, kurias parūpins ugniagesiai. Tai, spėju, buvo padaryta ne „Wizz Air“, o oro uosto iniciatyva. Tik vėliau „Wizz Air“ susisiekė su oro uosto personalu ir pranešė, kad skrydį suorganizuos spalio 30 d.
Kai negavome viešbučių, pasidarė labai gaila vyresnio amžiaus žmonių ir tų, kurie guodėsi, kad jeigu neatvyks į darbą laiku, turės didelių problemų“, – rašė skaitytoja.
Maisto kuponų „Wizz Air“, anot skaitytojos, taip pat nedavė.
„Maisto kuponų niekas nedavė, nes paprasčiausiai Tegelio oro uostas tokiu metu nedirba. Keleiviams buvo parūpintas tik ribotas vandens kiekis.
Avarinio nusileidimo metu gali nutikti visko ir, kadangi „Wizz Air“ neturi Berlyne savo bazės, visi stengėsi būti supratingi, bet meluoti taip, kaip tai daro „Wizz Air“ atstovai yra labai neteisinga visų skridusių žmonių atžvilgiu“, – rašė skaitytoja.
Kita 15min skaitytoja, skridusi minėtu lėktuvu, taip pat tikina, kad keleiviai iš bendrovės jokios pagalbos nesulaukė.
„Wizz Air“ nesuteikė jokios pagalbos žmonėms. Mums davė tik vandens, jokio maisto ar apgyvendinimo nebuvo suteikta. Didelis ačiū oro uosto darbuotojams, kurie suteikė 200 lovų ir pledus.
Patys oro uosto darbuotojai pasakė, kad bendrovei „Wizz Air“ jie net negali prisiskambinti ir iš jų nebuvo jokios informacijos“, – portalui rašė skaitytoja, taip pat pasidalinusi ir lovos, kuriose keleiviams teko miegot, nuotrauka.
„Wizz Air“: keleivių išlaidos bus kompensuotos
Antradienio vakarą bendrovė „Wizz Air“ papildomai pranešė, kad dėl avarinio nusileidimo keleivių patirtas išlaidas „iki logiškai pagrįstos sumos“ bendrovė žada kompensuoti.
„Remiantis aviakompanijos politika bei ES teisės aktais, didžiajai daliai keleivių buvo suteiktas apgyvendinimas viešbutyje, o likusių keleivių paprašyta apgyvendinimu pasirūpinti patiems. Keleivių išlaidos (viešbutis/apgyvendinimas, maistas ir kt.), susijusios su skrydžio atidėjimu, bus kompensuotos iki logiškai pagrįstos sumos pagal pateiktas atitinkamas sąskaitas faktūras.
Šio skrydžio keleiviams taip pat buvo pasiūlyta skrydžio alternatyva, visiškas pinigų grąžinimas arba 120 proc. sumokėtos sumos sugrąžinimas į jų „Wizz Air“ sąskaitas. Keleiviai savo prašymą ar skundą gali pateikti Wizzair.com svetainėje (spauskite čia.). „Wizz Air“ nuoširdžiai atsiprašo visų keleivių už šio vėlavimo sukeltus nepatogumus“, – rašoma bendrovės laiške 15min.