2023 03 23

A.Valujavičius Atlanto vandenyne – daugiau kaip 80 dienų: apie didžiausią baimę ir ką padarys pasiekęs krantą

Jau daugiau kaip 80 dienų irkline valtimi Atlanto vandenyno bangomis plaukiantis Aurimas Valujavičius 15min sutiko papasakoti apie svarbiausią savo gyvenimo kelionę, dažniausiai vyraujančias mintis, baimes ir tai, ką pirmiausia ketina padaryti išlipęs į krantą.
Aurimo Valujavičiaus kelionė per Atlantą
Aurimo Valujavičiaus kelionė per Atlantą / „Aurimas Valujavičius keliautojas“ („Facebook“) nuotr.

Tikriausiai keliautojas A.Valujavičius šiuo metu yra vienas labiausiai aptariamų Lietuvos žmonių. Jo kelionę per didžiulį Atlanto vandenyną, nematant jokio kito žmogaus ar sausumos, stebi ne tik tautiečiai, bet ir jo gerbėjai iš užsienio.

Dar 2022 m. lapkričio mėnesį A.Valujavičius su 15min dalijosi savo planais prieš šią kelionę. Visa tai galėjo atrodyti tarsi neįmanomi užmojai, tačiau lietuvis visiems skeptikams įrodė, kad savo tikslo siekiantis žmogus gali įveikti net ir pačias didžiausias kliūtis.

– Papasakokite, kas jus labiausiai įkvėpė per Atlanto vandenyną keliauti irkline valtimi?

Mane įkvėpė tas faktas, kad žmogus su primityviomis transporto priemonėmis gali įveikti tokius atstumus, su savimi susitvarkyti tiek fiziškai, tiek psichologiškai. Tikriausiai tai mane labiausiai ir žavi šioje kelionėje.

„Aurimas Valujavičius keliautojas“ („Facebook“) nuotr. / Aurimo Valujavičiaus kelionė per Atlantą
„Aurimas Valujavičius keliautojas“ („Facebook“) nuotr. / Aurimo Valujavičiaus kelionė per Atlantą

Kai susižinojau apie plaukimą per Atlantą, kaip kiti žmonės plaukė, manyje augo noras sužinoti žmogaus galimybių ribas – kur jos yra ar tų ribų visai nėra, koks jausmas yra perplaukti Atlanto vandenyną. Tai atrodo tarsi mums neapčiuopiamas dalykas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis