Statybų specialistai tvirtina, jog iš tiesų Koliziejui būtina restauracija, tačiau naujas metro tikrai jam nepakenks ir dėl traukinių keliamos vibracijos senovinis amfiteatras neįgrius.
„Koliziejaus struktūra iš esmės yra pakankamai geros būklės, labiausiai pažeistos išorinės sienos. Nereikėtų pamiršti, jog tai, ką mes matome – paminklo sienos, jos pastatytos iš gana nepatvaraus tufo, kuris sparčiai nyksta, mat iki mūsų laikų neišliko marmurinės sienų dangos. Būtent ji saugojo tufo sienas nuo gamtos poveikio – vėjo, lietaus, šalčio ir, žinoma, išmetamųjų dujų“, – aiškina Koliziejaus muziejaus direktorius Rossella Rea.
Anot jo, būtina apriboti turistų priėjimą prie Koliziejaus, jų galimybę liesti sienas, ramstyti jas. Be to, būtina imtis muziejaus restauracijos darbų. Kurių projekte minimos 25 mln. eurų sumos. Projektas jau buvo svarstomas ir priimtas, o darbai pirmąkart istorijoje bus finansuojami privačiomis lėšomis.
Tačiau restauracijos darbų pradžia vis atidedama dėl biurokratinių priežasčių bei planuojamos naujos metro linijos statybų derinimo. Muziejaus direktorius tikina, kad remonto darbai turėtų prasidėti jau gegužę, tuomet planuojama sutvirtinti pastato fasadą, įrengti naują turistinę zoną bei, svarbiausia, restauruoti visą požeminę Koliziejaus labirintų sistemą. Kol kas atkurtas vos trečdalis jų. Būtent todėl, metro statytojai ir miesto valdžia raginami atidėti ar pakeisti naujos Romos miesto metro linijos statybas.