Prancūzijos oro eismo kontrolė bus iš esmės atnaujinta, nes daugelis procedūrų liko nepakitusios nuo praėjusio amžiaus aštuntojo dešimtmečio.
Taigi nuo 2024 m. pradžios sistema bus atnaujinta į modernesnes sistemas.
Už oro eismo kontrolę atsakingas oro navigacijos tarnybos (DNSA) direktorius Florianas Guillermetas sakė: „Ši naujos kartos oro eismo valdymo sistema yra plataus užmojo ir itin mums svarbaus technologinio mūsų sistemų modernizavimo dalis.“
Kad būtų išvengta perkrovos, jis patvirtino, kad teks atšaukti tūkstančius skrydžių.
Nuo sausio 9 d. iki vasario 14 d. Prancūzijos oro uostams nurodyta 20 proc. sumažinti skrydžių skaičių.
Tai 20 proc. paveiks didžiuosius oro uostus, įskaitant Paryžiaus Charles'io de Gaulle'io, Orli, Le Buržė ir Bovė oro uostus.
Vietos žiniasklaidos BFM duomenimis, bus atšaukta net 16 500 skrydžių.
Nors tikimasi, kad ilgųjų reisų skrydžiai išliks santykinai nepaveikti, daugiausia bus atšaukta trumpųjų ir vidutinių reisų skrydžių.
„Air France“ patvirtino, kad atšaukė daugiau kaip 4200 skrydžių, o keleiviai jau buvo įspėti.
Anksčiau šiais metais visoje Prancūzijoje streikavo oro eismo kontrolieriai, todėl per gegužės mėnesio šventes buvo atšaukta šimtai skrydžių.
Daugiausia bus atšaukta trumpųjų ir vidutinių reisų skrydžių.
Streikas paveikė daugiau nei 40 000 keleivių – ne tik skrydžius į Prancūziją ir iš jos, bet ir tuos, kurie skrido virš jos.
„Ryanair“ vadovas Michaelis O'Leary apibūdino situaciją kaip „visiškai nepriimtiną“.