Įvertino Kretos viešbučius: TOP10, kurie geriausiai pasirengę priimti turistus

Viena iš šiuo metu saugiomis vadinamų atostogų krypčių yra Graikija – lietuvių delegacija neseniai grįžo iš apžvalginio vizito, įvertinę viešbučių pasirengimą ir naujas kelionių aplinkybes. „Baltic Tours“ kūrybos ir rinkodaros vadovas Norbertas Kazlauskas papasakojo apie pasikeitusias kelionių ir poilsio užsienyje taisykles bei įvardijo geriausiai pasiruošusius Kretos viešbučius.
Viešbučiai Kretoje
Viešbučiai Kretoje

Kartu su didžiausiu Baltijos šalyse kelionių organizatoriumi AB „Novaturas“ N.Kazlauskas vyko į informacinę kelionę po vieną iš populiariausių, lietuvių itin mėgstamą Graikijos salą Kretą, rašoma „Baltic Tours“ pranešime spaudai.

„Lankėme 2-5 žvaigždučių kategorijos viešbučius, vertinome jų pasiruošimą ir tikrinome kokybę, jog pailsėti atvykusiems ir atostogų pasiilgusiems keliautojams galėtume pasiūlyti būtent tokias atostogas, kokias jas ir mato bukletų nuotraukose. Ir nors tokia praktika – viešbučių vertinimas ir susipažinimas su jais – turizmo sektoriuje yra įprasta, tačiau kelionės Covid-19 aplinkybėmis yra šiek tiek kitokios nei buvo įprasta seniau“, – teigia N.Kazlauskas.

N.Kazlauskas pasakoja, kad be jau įprastų saugumo reikalavimų, ypatingas dėmesys skiriamas higienai ir koronavirusinės infekcijos plitimo prevencijai, tačiau keliautojams baimės tai nesukelia. Padidintas rūpestis ir dėmesys kuria saugumo jausmą – kelionių ir viešbučių personalas jau išmoko dirbti pasikeitusiomis sąlygomis.

„Visos kelionės metu ir lėktuve, ir kurorte, jautiesi saugus, nes žinai, kad visos institucijos ir paslaugų tiekėjai – viešbučiai, kavinės, gidai, parduotuvės, oro uosto infrastruktūra – nuosekliai seka ir vadovaujasi atsakingų institucijų rekomendacijomis“, – pasakoja iš Kretos grįžęs N.Kazlauskas.

Jo teigimu, lėktuve, oro uostuose, autobusuose privaloma dėvėti kaukes. Atvykus į viešbutį gali būti matuojama kūno temperatūra. Aptarnaujantis personalas viešbučiuose, parduotuvės, restoranuose ir kitų paslaugų teikimo vietose dėvi apsaugines veido kaukes. Maistas ir valgymo įrankiai kiekvienam svečiui be išimties paduodami ir dedami tik individualiai. Visi bendro naudojimo paviršiai (kėdės, stalai ir kita), taip pat kambariai bei bendros patalpos reguliariai dezinfekuojamos.

Keičiasi ir keliautojų įpročiai – pavyzdžiui, viešbučių svečiai turi galimybę užsakyti retesnį savo kambarių tvarkymą, taip siekiant sumažinti fizinio kontakto dažnį. Paplūdimiuose konkrečiam kambariui priskirtas gultas gali tapti įprasta praktika. Prieš atvykstant į Graikiją taip pat privaloma užpildyti keleivio identifikavimo formą.

Kelionių agentūrų duomenimis, dauguma viešbučių Kretos kurorte šiuo metu užimti 20-80 proc. ar net 100 proc. Tai priklauso ir nuo viešbučio kokybės, ir nuo jo populiarumo bei gebėjimo susitvarkyti su didesniems svečių srautams keliamais higienos reikalavimais.

„Dalis kurorto viešbučių, tiesa, atsidarė visai neseniai, o keliautojų srautai šiuo metu dar yra pakankamai maži“, – teigia N.Kazlauskas.

N.Kazlauskas lankėsi įvairiose kurorto dalyse ir nuodugniai įvertino daugiau nei 20 viešbučių, turinčių skirtingas kategorijas. Iš visų šį mėnesį aplankytų ir įvertintų viešbučių, „Baltic Tours” komanda atrinko šių dienų aktualijas atitinkančių ir kelionių ekspertų rekomenduojamų viešbučių Kretoje TOP dešimtuką.

Į šį sąrašą ne eilės tvarka įtraukti tik tie aplankyti viešbučiai, kurie puikiai atitiko savo kategorijos kokybę ir yra visiškai pasiruošę saugiai priimti ir puikiai aptarnauti lankytojus:

  1. Hara Ilios Village 3*,

  2. Stella Island Luxury resort 5*,

  3. Stella Palace Resort 5*,

  4. Stella Vilage 3* (pietūs).

  5. Alexander Beach 5*,

  6. Star Beach 4*

  7. Lyttos Beach 5*.

  8. Fodele Beach 5*,.

  9. Oasis 2*,

  10. Creta Star 4*

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis