Manoma, kad didžiausią šio rodiklio augimą lems vasaros olimpinės žaidynės Tokijuje, žurnalistams teigė Japonijos nacionalinės turizmo organizacijos (JNTO) vykdomasis viceprezidentas Michinori Yamasaki.
„Norėdami įvykdyti vyriausybės iškeltą uždavinį – priimti 40 mln. užsienio turistų 2020 metais, turime pridėti 15 proc. [prie įprastų srautų rodiklių]. Šis tikslas yra ambicingas, tačiau įgyvendinamas, nes Japonijoje užsienio turistų skaičius kasmet auga nuo 2003 metų“, – kalbėjo M.Yamasaki per spaudos konferenciją renginyje verslo konferencijoje „Visit Japan Travel and Mice 2019“.
JNTO duomenimis, dažniausiai Japonijoje apsilanko turistai iš Azijos, kuriai tenka daugiau nei 85 proc. turistų iš užsienio srautų.
2018 metais Japonijoje apsilankė daugiau nei 30 mln. užsienio turistų, o 2019 metais šalis ketina priimti daugiau nei 35 mln. turistų.
„Žinome, kad per olimpines žaidynes daugelyje šalių sumažėja užsienio turistų srautai, kadangi turistai nenori atvykti dėl didelio į žaidynes atvykusių žmonių antplūdžio ir didelių kainų. Šiuo atžvilgiu mes pradedame specialią kampaniją, skirtą pritraukti turistus į olimpines žaidynes, ir pagal ją mes siūlome vietinėms turizmo ir privačioms verslo įmonėms kurti naujų produktų turistams, kuriuos bus galima išbandyti tik 2020 metais, kai vyks žaidynės. Be kita ko, užsienio svečiams bus siūlomos nuolaidos apgyvendinimui ir transportui“, – pažymėjo JNTO rinkodaros direktorius Tadashi Kaneko.
JNTO duomenimis, dažniausiai Japonijoje apsilanko turistai iš Azijos, kuriai tenka daugiau nei 85 proc. turistų iš užsienio srautų. Tarp jų pirmąsias vietas užima Kinija, Pietų Korėja ir Taivanas.
Taip pat į dešimtuką patenka Honkongas, JAV, Tailandas, Australija, Filipinai, Malaizija, Singapūras.
Bendros užsienio turistų išlaidos šalyje 2018 metais sudarė 4,52 trln. jenų.
Taip pat Japonijoje sparčiai auga turistų srautas iš Rusijos. 2017 metais Rusijos turistų skaičius padidėjo 40 proc., o 2018-aisiais – dar 23 procentais.