Japonijos sala tapo kačių rojumi: murkiantys gyvūnai privilioja tūkstančius turistų

Šimtai kačių šėlsta ir laisvai bėgioja saloje, kuri yra panaši į kačių rojų Žemėje. Aošima, arba Kačių sala, – tai nedidelis žemės lopinėlis pietiniame Japonijos pakraštyje.
Aošima – kačių sala Japonijoje
Aošima – kačių sala Japonijoje / Vida Press nuotr.

Antrojo pasaulinio karo pabaigoje čia gyveno apie 900 žmonių, kurie žvejojo, dirbo žemę ir apskritai taikiai gyveno pokario metais, rašoma „Mirror.co.uk“.

Bėgant dešimtmečiams pragyventi Aošimoje tapo vis sunkiau, nes sardinių žvejyba buvo išsekusi, todėl žmonės išvyko dirbti į miestus.

Iki 2019 m. tik šeši žmonės salą laikė savo namais. Mažėjant žmonių populiacijai, saloje gyvenančių kačių skaičius sparčiai augo. Katės buvo tiesiog paliekamos, o patys šeimininkai iškeliaudavo.

Taip kačių, kurios iš pradžių buvo atvežtos medžioti pelėms, skaičius saloje išaugo iki kelių šimtų.

Šiandien, vos išlipę iš laivo į Aošimą, susidursite su dešimtimis laimingų ir prijaukintų kačių, kurios murkia ir miauksi.

Pastaraisiais metais salos populiarumas labai išaugo – žmonės iš tolimiausių Žemės kampelių atvyksta į ją ir atsiveža skanėstų katėms.

Vida Press nuotr. / Aošima – kačių sala Japonijoje
Vida Press nuotr. / Aošima – kačių sala Japonijoje

Kadangi sala labai maža, lankytojams patariama su savimi pasiimti maisto ir gerbti vietos gyventojus, kuriems gali nepatikti mintis, kad jie gyvena turistų lankomoje vietoje.

Aošimos katės nėra labai išrankios, jos išsiverčia su ryžių rutuliukais, energetiniais batonėliais ar bulvėmis, kurias gauna iš turistų. Nesant natūralių plėšrūnų, jos be baimės klajoja po salą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis