Didžiausiame Japonijos ekspozicijų centre „Tokyo Big Sight“ vykusioje ceremonijoje apdovanojimas skirtas originaliam žemėlapiui, pristatančiam diplomato Chiune Sugiharos atminimą Kaune.
Serijos „It’s Kaunastic“, skirtos turistams prisistatyti nekasdieniškai ir netikėtai, žemėlapis japonų kalba išleistas 2016 m. rugsėjį ir iškart sulaukė pripažinimo tarp turistų iš Japonijos, kurių skaičius Kaune nuolat auga.
Netrukus išleista ir iliustracijų bei tekstų gausaus žemėlapio versija anglų kalba, o 2017 m. rugsėjį, pirmosios „Sugiharos savaitės“ proga, iliustruotas diplomato gyvenimas pristatytas ir lietuviškai.
„Prieš kelis mėnesius gavome laišką iš JATA, kuriame organizacija kvietė dalyvauti jos organizuojamame turizmo apdovanojimų konkurse, regionų kategorijoje. Kvietime japonai akcentavo Kauno miesto galimybes dalyvauti ir būti įvertintiems dėl esamų istorinių ryšių ir aktyvios rinkodaros“, – apie įvertinimo priešistorę pasakojo Kauno miesto savivaldybės įsteigtos turizmo ir tarptautinės rinkodaros agentūros „Kaunas IN“ turizmo skyriaus vadovė Inga Pažereckaitė-Kalėdienė, į Tokijų atsiimti apdovanojimo nuvykusi kartu su laikinai Lietuvos turizmo departamentui vadovaujančia Indre Trakimaite-Šeškuviene.
Apdovanojimuose, skirtuose ne tik vidinei Japonijos turizmo rinkai apžvelgti, bet ir džiaugtis tarptautiniais ryšiais, bendra padėka už bendradarbiavimą įteikta ir Lietuvai, Latvijai bei Estijai. Iš Europos šalių taip pat įvertinta Prancūzija.
Apdovanojimą pelniusį žemėlapį išleido Kauno miesto savivaldybės įkurta agentūra „Kaunas IN“.
Turistų pritraukimu ir tarptautine Kauno miesto rinkodara besirūpinanti įstaiga šįmet taip pat išleido „It’s Kaunastic“ žemėlapius, skirtus Kauno gastronominiam pasauliui ir litvakų paveldui pristatyti. Taip pat ruošiamas etninio Kauno maršrutas. „It’s Kaunastic“ idėja įvertinta 2017 m. LOGIN apdovanojimuose, o Kaunas parodoje „Adventur“ paskelbtas sėkmingiausiu turizmo traukos objektu Lietuvoje.