Įvykus dviem mirtinoms katastrofoms, 2019 metų kovą visame pasaulyje buvo sustabdyti šio modelio orlaivių skrydžiai.
2018 metų spalio pabaigoje netrukus po pakilimo iš Džakartos oro uosto sudužo Indonezijos oro linijų bendrovės „Lion Air“ lėktuvas „Boeing-737 MAX 8“ . Žuvo visi 189 orlaivyje buvę žmonės.
O 2019 metų kovo 10-ąją nukrito Etiopijos oro linijų bendrovės orlaivis „Boeing-737 Max 8“, skridęs iš Adis Abebos į Nairobį. Per šią katastrofą žuvo 157 žmonės.
Abiejų nelaimių priežastimi, kaip manoma, tapo netinkamai suveikusi apsaugos nuo smukos sistema, vadinamoji MCAS.
Tačiau reguliuotojai taip pat padarė išvadą, jog dabartinis elektros laidų išdėstymas pažeidžia saugos standartus, pagal kuriuos turi būti užtikrinta apsauga nuo trumpojo jungimo, sekmadienį pranešė leidinys.
Nurodymas pakeisti laidų sistemą bus taikomas beveik 800 jaupagamintų „Boeing 737 MAX“ orlaivių, įskaitant lėktuvus, kurie jau buvo perduoti oro bendrovėms, rašoma verslo dienraščio straipsnyje.
Federalinė aviacijos administracija (FAA) paskelbė pranešimą, kuriame nurodė, jog kartu su bendrove „sprendžia neseniai aptiktą su orlaivių laidais susijusią problemą“, tačiau „The Wall Street Journal“ pranešimo nepatvirtino.
„Leidimas atnaujinti keleivių vežimą šiais orlaiviais bus išduotas tik po to, kai FAA įsitikins, jog buvo išspręsti visi su saugumu susiję klausimai“, – pridūrė institucija.
„Boeing“ naujienų agentūrai AFP pareiškė, jog su reguliavimo institucijomis svarsto laidų klausimą, tačiau tebesitiki, jog orlaivių skrydžiai bus atnaujinti metų viduryje.